• HeyHey mensen

    Ik heb jullie hulp nodig. Een vriendin en ik willen een streek uithalen met 2 mensen van op school. Het mag pijnlijk (nie fysiek), een klein beetje vernederen maar het moet vooral grappig zijn. :D
    Me vriendin en ik hebben een probleem we hebben nie echt een goe idee. Als jullie een idee hebben willen jullie het ons dan laten weten?
    danke (flower)


    For once I want to be the car crash.

    Vertsop hun Gymtas in de toiletten x3
    Dat hadden ze ook 1x bij ons in de klas gedaan, bij een jongen^^ Moest hij in zijn gymkleren de school door x3


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    ZIjn sgoenen stelen :D
    Yeah ,, ik ging ook een keer sonder sgoenen de sgool door xD


    Crack a bottle

    een vriendin van mij heeft ooit een keer ook zoiets gedaan xD maar die meiden hadden een gymtas en mijn vriendin had samen met haar andere friend hun handoek en nieuwe onderbroek uit die tas gehaalt.. want ze moesten nog gaan ymen en die hebben ze tijdens de lessen in de leeraren kamer opgehangen xD
    ik lagte me kapot toen ze het me vertelde en de foto liet zien xD
    ik heb nog nooit een koffie aparat met een onderbroek gezien xD


    A Noble was Born in Chaos

    haar,, volop vloeren in de gang,, is met mij gebeurt :$ Ik moet dat meisje ook nog terug pakken,, maar weet ook niet hoe,, dus aan mij heb je niks !


    Dunno ><

    Al de ideeën zijn wel leuk ma der is één probleem wij komen echt nooit aan hun gymtassen :(
    We hebben apart gym/ LO


    For once I want to be the car crash.

    haar,, volop vloeren in de gang,, is met mij gebeurt :$ Ik moet dat meisje ook nog terug pakken,, maar weet ook niet hoe,, dus aan mij heb je niks !

    toch bedankt voor je reactie. Kijk ander of je hier een leuk idee vind :D


    For once I want to be the car crash.

    een vriendin van mij heeft ooit een keer ook zoiets gedaan xD maar die meiden hadden een gymtas en mijn vriendin had samen met haar andere friend hun handoek en nieuwe onderbroek uit die tas gehaalt.. want ze moesten nog gaan ymen en die hebben ze tijdens de lessen in de leeraren kamer opgehangen xD
    ik lagte me kapot toen ze het me vertelde en de foto liet zien xD
    ik heb nog nooit een koffie aparat met een onderbroek gezien xD

    ik zou me ook kapot gelachen hebben xD


    For once I want to be the car crash.

    Hun kleren tijdens dat ze gym hebben ofso.in de douche steke n_n

    Geen idee hoor...Misschien iets uitsteken tijdens de speeltijden.


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Geen idee hoor...Misschien iets uitsteken tijdens de speeltijden.

    ja ma wa? we zouden idd in de speeltijd willen doen ma we weten nie echt wa :D


    For once I want to be the car crash.

    ik kan nie direct iets bedenken :) ma als ik iets weet gaak et jou wel zeggn hoor!

    <333


    The aliens are attacking from mars! ö

    Hmmm, wat dacht je van de typische meidenmanier? Heel effectief en stelt je schadeloos: roddels. Niets ruineerender (geen commentaar) dan dat. Gemeen ja, maar als dat je bedoeling is ...


    History is not hatred.

    Water op hun stoel leggen fseu op de 1 of andere manier xD Of hun soo nat maken dat het lijkt of se in hun broek gepist hbbe xD


    Crack a bottle

    (...)
    ja ma wa? we zouden idd in de speeltijd willen doen ma we weten nie echt wa :D

    langslopen en hun broek naar beneden trekken
    briefje aan hun rug hangen
    hun schooltas een ander kleur geven, bv. roze

    Water op hun stoel leggen fseu op de 1 of andere manier xD Of hun soo nat maken dat het lijkt of se in hun broek gepist hbbe xD
    das dan wel een serieuze afgang