• HeyHey mensen

    Ik heb jullie hulp nodig. Een vriendin en ik willen een streek uithalen met 2 mensen van op school. Het mag pijnlijk (nie fysiek), een klein beetje vernederen maar het moet vooral grappig zijn. :D
    Me vriendin en ik hebben een probleem we hebben nie echt een goe idee. Als jullie een idee hebben willen jullie het ons dan laten weten?
    danke (flower)


    For once I want to be the car crash.

    Het waren toch twee mensen? Moet je bij de ene steeds liefdesbriefjes en rozen in zn kluis met de ander als afzender. x]


    Mew <3

    Altijd deze oude xD.

    Zo gauw ze een witte broek of rok aan hebben moet je een stuk rode jam op hun stoel leggen. Lijkt het net of ze ongesteld is xD.

    Tenzij het jongens zijn dan.... Dan moet je iets bruins en glibberigs op hun stoel leggen. Dan lijkt het alsof ze in hun broek hebben gescheten.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Een vriendin (=Lied!) en ik (ina) willen een streek uithalen met 2 mensen van op school. Het mag pijnlijk (nie fysiek), een klein beetje vernederen maar het moet vooral grappig zijn.
    yepyep. its what we want.
    ik vind de liefdesbriefjes goed ^^

    Altijd deze oude xD.

    Zo gauw ze een witte broek of rok aan hebben moet je een stuk rode jam op hun stoel leggen. Lijkt het net of ze ongesteld is xD.

    Tenzij het jongens zijn dan.... Dan moet je iets bruins en glibberigs op hun stoel leggen. Dan lijkt het alsof ze in hun broek hebben gescheten.

    super idee gaan we waarschijnlijk doen :D


    For once I want to be the car crash.

    Water op hun stoel leggen fseu op de 1 of andere manier xD Of hun soo nat maken dat het lijkt of se in hun broek gepist hbbe xD

    gaan we ook doen :D


    For once I want to be the car crash.

    (...)
    super idee gaan we waarschijnlijk doen :D


    nééé dat wil ik niet.
    das veel te gemeen.
    en waarom was I ons voor in wiskunde met die liefjesdinges? grrr...

    Zelf iets doen waar de onderwijzer boos van word en dan diegene op de kop geven xD Gebeurt bij ons in de klas té vaak xD


    Every tear falls down for a reason.

    (...)

    nééé dat wil ik niet.
    das veel te gemeen.
    en waarom was I ons voor in wiskunde met die liefjesdinges? grrr...

    Lied nu ben ik nie mee :O
    leg een keer uit


    For once I want to be the car crash.

    Zelf iets doen waar de onderwijzer boos van word en dan diegene op de kop geven xD Gebeurt bij ons in de klas té vaak xD

    da gebeurt al xD en das echt grappig. vooral de reactie van diegene die op zijn kop krijgt en niks gedaan heeft


    For once I want to be the car crash.

    (lol)