• Mijn beste vriendin heeft zojuist een foto met haar vriend als hyves pf foto.

    En goed die foto is nogal uitdagend...

    Zij heeft haar shirt uit en haar bh half uit (niet dat je haar borsten ziet) en haar spijkerbroek halfopen. Hij zit in zijn bozershort op de rand rechtop op bed en zij zit op zijn schoot en hij ondersteunt haar met zijn hand zodat ze niet valt. En ze zoenen en die foto is zwart-wit bewerkt.


    En ik ben blij voor ze echt maar ik vind het echt te....

    IK WIL ADVIES WAT IK NU MOET DOEN,GEEN GESNAAR OM DIE FOTO. IK WIL WETEN WAT IK NU MOET DOEN ZODAT ZE ZICH MINDER HOERIG GEDRAAGT.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2011 - 19:27 ]

    Mozart schreef:
    (...)
    Dan zeg je dat haar, niet tegen ons. Dat is toch iets wat je gewoon als vriendinnen tegen elkaar kunt zeggen of niet soms?


    Denk je dat ik dat niet geprobeerd heb?

    Ik heb haar al vaker gezegd dat zee daar mee moet oppassen maar dan moet ik me met me eigen bemoeien.

    Mozart schreef:
    (...)
    Dan zeg je dat haar, niet tegen ons. Dat is toch iets wat je gewoon als vriendinnen tegen elkaar kunt zeggen of niet soms?

    Tsja, er moet blijkbaar weer een topic gemaakt worden over hoe "schokkend" die "ghetto"cultuur waarin zij en haar vriendjes leven is, zoals altijd.

    Sorry, ik moest het even zeggen.


    ars moriendi

    En ik bedoel het echt niet negatief hoor, ik snap het best, maar mensen vinden dit alleen maar leuk, wat wil je dan liever?


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Beckett schreef:
    (...)


    Geef toe, jij houdt gewoon van die 3 puntjes xd


    Ja.

    Mozart schreef:
    Tssk, en dan kom je hier roddelen over je beste vriendin? Slecht, heel slecht..

    Uh, ik zou 'tzelfde doen als ze zich als een hoer neerzet op hyves. Dan vraag je d'r ook gewoon om :']. 'k Zou overigens ook tegen haar zeggen dat d'r foto hoerig is, als het mijn vriendin was. Butyeah, denk dat mensen die uitdagende foto's op hun pro zetten daar maling aan hebben en het er juist om doen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hale schreef:
    (...)

    Denk je dat ik dat niet geprobeerd heb?

    Ik heb haar al vaker gezegd dat zee daar mee moet oppassen maar dan moet ik me met me eigen bemoeien.

    Nee okee, dan is het anders dat wist ik niet.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Mozart schreef:
    En ik bedoel het echt niet negatief hoor, ik snap het best, maar mensen vinden dit alleen maar leuk, wat wil je dan liever?


    Dat ze niet zo hoerig meer doet.

    Aangezien ze deze jongen nog meer 1 week heeft.

    Kuyt schreef:
    Dat is toch normaal in die cultuur waarin jij leeft?

    Wow waar slaat deze reactie op? Lekker racistisch ben jij , bah.


    Here & Now

    Hoe erg kan die foto nou zijn?
    Laat maar zien dan, dan oordeel ik zelf wel of ie extreem is of niet. :Y)


    26 - 02 - '16

    Mozart schreef:
    (...)
    Nee okee, dan is het anders dat wist ik niet.


    Ik dacht echt dat jij iets terug zou zeggen =D


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Hale schreef:
    (...)

    Denk je dat ik dat niet geprobeerd heb?

    Ik heb haar al vaker gezegd dat zee daar mee moet oppassen maar dan moet ik me met me eigen bemoeien.

    Ooh, in dat geval heb je 't in elk geval geprobeerd :]
    Als zij straks de lul is omdat haar toekomstige werkgever hyves gaat afspeuren en op weinig verhullende foto's stuit, is dat haar probleem. Je hebt iig geprobeerd tot haar door te dringen, vrees dat je ook niet meer dan dat kunt doen :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Joachim schreef:
    (...)
    Wow waar slaat deze reactie op? Lekker racistisch ben jij , bah.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2011 - 19:20 ]


    ars moriendi

    C18 schreef:
    (...)
    Uh, ik zou 'tzelfde doen als ze zich als een hoer neerzet op hyves. Dan vraag je d'r ook gewoon om :']. 'k Zou overigens ook tegen haar zeggen dat d'r foto hoerig is, als het mijn vriendin was. Butyeah, denk dat mensen die uitdagende foto's op hun pro zetten daar maling aan hebben en het er juist om doen.

    Serieus? Ik zou dat dus echt niet doen, maar zo netjes ben ik wel haha


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Merveilleuse schreef:
    Hoe erg kan die foto nou zijn?
    Laat maar zien dan, dan oordeel ik zelf wel of ie extreem is of niet. :Y)


    Nein ik ga die foto niet hier planten omdat ik dan alleen van die kut reacties krijg...

    Beckett schreef:
    (...)

    Ik dacht echt dat jij iets terug zou zeggen =D

    Haha, :') nee anders ga ik mezelf straks nog tegenspreken


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind