• Mijn beste vriendin heeft zojuist een foto met haar vriend als hyves pf foto.

    En goed die foto is nogal uitdagend...

    Zij heeft haar shirt uit en haar bh half uit (niet dat je haar borsten ziet) en haar spijkerbroek halfopen. Hij zit in zijn bozershort op de rand rechtop op bed en zij zit op zijn schoot en hij ondersteunt haar met zijn hand zodat ze niet valt. En ze zoenen en die foto is zwart-wit bewerkt.


    En ik ben blij voor ze echt maar ik vind het echt te....

    IK WIL ADVIES WAT IK NU MOET DOEN,GEEN GESNAAR OM DIE FOTO. IK WIL WETEN WAT IK NU MOET DOEN ZODAT ZE ZICH MINDER HOERIG GEDRAAGT.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2011 - 19:27 ]

    Ik zou tegen die vriendin zeggen dat ze er als een hoer opstaat en klaar. Het is zij die zo op de foto staat jij niet.

    En Hale als ik jou was zou ik gewoon niet reageren op andere mensen. Dat willen ze juist :'D


    -

    Captain schreef:
    (...)
    Ja, en er zijn miljoenen weeskinderen in de wereld, ik denk dat die toch wel eerder een kans moeten krijgen. :'D


    O? dus een ongeboren kind heeft niet hetzelfde recht als een al geboren kind?

    Hale schreef:
    (...)

    O? dus een ongeboren kind heeft niet hetzelfde recht als een al geboren kind?

    Wtf, ik zei dat er al genoeg weeskinderen zijn in de wereld, waarom nog maken? ;D


    Where there is a sea there are pirates...

    Kuyt schreef:
    (...)
    Oh please, ga niet mijn spelling verbeteren, daar hou ik niet van. Zit hier niet op school. -__- In dat geval kan ik ook over jou username beginnen want het is "Princess", niet "Princes". -_-

    En die vriendin zegt toch zelf dat ze zo'n foto wil? Wat is dan het probleem?


    Klopt. Maar daar waren niet genoeg letters voor. Ik weet het. Volgende keer geen commentaar meer. (:


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    I have seen Topic's enough to know were this is going (cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    RainbowDay schreef:
    I have seen enough topics to know were this is going (cat)


    Blondie ik heb het ff goed neergezet :'D.


    Shoganai i ne~

    @ Kuyt: ze heeft geen 2 s'en gebruikt voor Princess omdat het samenvloeit met Snape, dus zo heeft het wel 2 s'en, al komt de tweede wel van een ander woord. ;D
    Goed gevonden!
    En wat heb je vandaag? Relax, problemen thuis, op school? Hier een knuffel en word weer happy, anders vind ik het zo erg voor je! ;D


    Where there is a sea there are pirates...

    What te fuck hebben weeskinderen te maken met dit topic?
    En ja, ik ben lui omdat ik geen zin heb om alles te lezen. (joehoe)
    Afijn, ik zou die vriendin gewoon vertellen dat ze er als een hoer op staat.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    laat haar
    als ze zo graag de hoer wil uithangen, dan doet ze dat toch

    Kuyt schreef:
    Dat is toch normaal in die cultuur waarin jij leeft?


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Zeg 't tegen haar en als ze niet wilt luisteren, laat d'r dan gewoon. 't Is haar leven.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Fijn nu heb je me nieuwsgierig gemaakt naar de foto, maar laat je hem niet zien. That's just great.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Hale schreef:
    (...)

    Ach man ik wil weten wat ik nu moet doen..

    Aangezien ik niet wil dat ze haar als hoertje neer gaan zetten...

    Jezelf eens goed gaan gedragen?


    Let it come and let it be

    Captain schreef:
    (...)
    Ja, en er zijn miljoenen weeskinderen in de wereld, ik denk dat die toch wel eerder een kans moeten krijgen. :'D

    I disagree on this one. Als je weeskinderen naar hier haalt en ze opvoedt als Nederlander/Belg dan is er een grote kans dat ze later identiteitsproblemen hebben. Bovendien vind ik dat de regeringen van die landen met teveel wezen maar voor hun moeten zorgen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Waarom lopen haar topic's altijd tot ruzie uit ?(cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor