• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, het was leuk op school

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG iUser of bij de onderadmin van deze RPG Fayan. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:
    Renesmee= MorningGlory
    Claire =Leave
    Alice = iUser
    Jane = Fayan 3de x
    Esmé = HurtedHeart
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = Sephine
    Huilen = Vianna
    Didyme = HurtedHeart
    Heidi =TheDirection
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Carmen = MorningGlory
    meggie= Spaarkoe

    Vladimir = iUser 3de x
    Carlisle =Fayan
    Jacob = TheDirection
    Embry = Emrys
    Seth = Schneider
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = MissLeto
    Edward = Vianna
    Paul = SwaggerApp
    Stefan = HurtedHeart
    Quil= MorningGlory

    Verzonnen.
    Liesforaliar - Penelope
    iUser- Rayaa
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    MissLeto - Hazel.
    TERRORR - Alyssda
    SwaggerApp - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    MorningGlory – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte- Amy & Jason.


    EDIT: Iedereen die in de originele boekenserie is overleden, LEEFT nu weer.




    Regels



    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.Dankje :'D


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Ik (Bella) ben een lijst aan het maken waar de ruzie van Edward, Jake, Nessie en Carmen over ging. Wil jij het ook hebben uitgewerkt om zo soms op het verleden terug te kunnen wijzen ofzo stuur me een pb of laat hier iets achter. Als ik het af heb zal ik het zo snel mogelijk uittypen

    [ bericht aangepast op 8 nov 2011 - 18:13 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    huilen
    'Ben je je vergeten te douchen ofzo?', vroeg ik. Man, man die stank was niet te harden, al kwam het wel bekend voor.


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    Bella
    Ik keek verbaasd van Huilen naar Embry. Dit deed ik nog een paar keer en toen kon ik het niet laten om in Embry's richting te staren. Huilen zou wel denken dat ik gestoord was.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [wtf maat ik zit hier niet eens te lachen wat is er met mijn humor]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Embry
    Ik schudden mijn hoofd. "Nee net nog gedaan maar heel misschien heeft het iets te maken met het feit dat ik een wolf ben." Ik richten me tot Bella. "Hey Bel."

    huilen
    Ik keek naar die ene stinkende jongen en toen naar bella die ons raar aankeek. Is die gestoord ofzo?[hehe, grapje]


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    bella[lol]
    'Hey Embry'ik zei het zachtjes en keek naar de grond waardoor ik weer bijna moest snikken maar ik kon me net optijd in houden


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    huilen
    'en waarom ben je half naakt', vroeg ik. 'en hoe bedoel je wólf?'


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    bella
    'Hij is die weerwolf van de Volturi gevecht met Renesmee'toen ik eraan dacht werd mijn stem dik en een brok kreeg ik in mijn keekl


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Embry
    Ik keek naar Bella die het behoorlijk moeitlijk leek te hebben. "Omdat zonder shirt het veranderen makkelijker gaat." Antwoorden ik terwijl ik naar Bella liep om haar te troosten.

    huilen
    'Die heette toch Jacob?', vroeg ik aan bella, ik snapte er niets meer van?


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    Bella
    Embry liep naar me toe. Ik liep ook naar hem toe en gooide mijn armen in ijn nek.(wel hoog) daarna begon ik hardverscheurend te snikken
    [begin nu voor samenvatting 5de kantje]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    huilen
    'He, Bells', wat is er aan de hand?', vroeg ik. Ik liep naar ze toe, hield mijn adem in en legde mijn hand op haar schouder


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    Embry
    "Rustig maar bels ik ga hem voor je terug halen." Ik aaide over haar rug om haar wat te kalmeren.

    bella
    Ik begon harder te snikken e Embry aaide over mijn rug heen en weer. 'Ik doe iedereen pijn, de cullens, mijn dochter, Jake en de roedel' kreeg ik er amper uit. ik begon weer te snikken

    [ bericht aangepast op 9 nov 2011 - 19:41 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [wat word er sloom gereageerd ik kan daar niet tegen(huil)]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan