• The House of Night

    Deze RPG kan 16+ delen bevatten, aangezien dit ook in de originele boekenserie voorkomt. Als een user een 16+ stukje schrijft, zal dit altijd bij het stukje komen te staan. Lezen is op eigen risico.

    Verhaalijn:
    Het verhaal word gespeeld met onbekende personen:
    Je mag dus zelf rollen aanmaken!
    De enige persoon die uit de originele serie komt is Kalona,
    die dus ook in Het House of Night zal verschijnen.


    Regels
    - Als je in je rol zit, zet je de naam van je personage dikgedrukt boven je stukje. Als je niet in je rol zit, doe je normale tekst.
    - Als iemand niet goed weet hoe of waar ze inkunnen springen, probeer ze zo goed mogelijk te helpen! Wees sociaal naar je mede-RPG'ers
    - Iedereen mag een nieuw topic openen, ligt er aan wie het wil en wie online is. Neem wel de beginpost goed over.
    - Het maakt niet uit hoe lang je stukjes zijn, dit is voor iedereen verschillend.
    - Nieuwe personages mag je in het rollentopic zetten, dan worden ze door mij of mijn co-auteurs in de story gezet.


    - Rollentopic
    - Rollenstory


    Fledgling-studenten:
    - Myth / Hannah Pearson: Ramsays
    - Aella Jordan: Amaranthine
    - Aisara Féria Niiréar: Lughnasadh
    - Clove McCarthy: CrispsPink
    - Etoile Aberna: Edhelia
    - Clyde Haves Letwic: Lykos
    - Arléne: CrispsPink
    - Katherine Miller: JustEmmie
    - Elixa Furona Tortiana: Discovery
    - Tay Jardine: Nastalgia
    - Stephanie: HurtedHeart
    - Jason Vane: Rizardo

    Leerkrachten:
    - High Priestess - Muziek - Cassiopea Nox - Rizardo
    - Schermen/Vampyre sociologie - Damian Vylore - Captivity
    - Literatuur - Blake Douglas Shelton - Ramsays
    - Drama - Elisabeth 'merlin' Dulöre - Captivity
    - Spaans - Dawn Morena - Edhelia

    Mensen
    - Dream Ametsa: Rizardo
    - Harry James Rosenblunt: Ramsays
    - Amber Claire Parkers: Python
    - Blake Harnage: Nastalgia


    De mensen mogen het House of Night officieel niet in,
    hoewel regels er zijn om gebroken te worden.


    [ bericht aangepast op 7 nov 2011 - 21:35 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Arléne McCarthy
    Hij heeft door dat ik lieg, dat zie ik gewoon aan hem.
    'Ik eh heb wat probleempjes met mijn zus, maar dat is niet belangrijk,' zeg ik.
    Ik glimlach en probeer me vrolijk te laten lijken.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Damian Vylore

    Ik knik begrijpend: "oké, ik ben blij dat je het toch verteld" Ik kijk naar de lucht en zie dat de wolken beginnen weg te trekken. "maar ik ga weer naar binnen" zeg ik voorzichtig en wenk naar de lucht

    [It's okay Val ^^]

    Dream
    'Een donut,' antwoord ik grijnzend, waarna ik achterover leun. Junipa is aardig, en dat kan erg goed van pas komen.

    Jason Vane
    Ik knik vaag, waarna mijn blik weer over de Campus gaat. Aisara was niet zo erg als ik verwacht had.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Clyde
    Langzaam loop ik door de gangen. Ik heb geen idee waar ik naartoe moet en of ik nu wel les heb. Misschien kom ik iemand tegen die me kan helpen, ik hoop het.

    Arléne McCarthy
    'Ik denk dat ik ook maar ga, ik heb geen ontbijt gehad,' zeg ik.
    Ik glimlach als een debiel en loop dan snel het gebouw weer in. De wolken gaan weg en de zon geeft me gewoon barstende koppijn.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Cassiopea Nox
    Zacht zingend loop ik door de gangen, terwijl ik de Yule-versieringen ophang. Morgen avond was het volle-maan-ritueel, waarbij ik de aankomst van eht Yule-feest ook zou moeten aankondigen. En zodra het Yule-feest eenmaal hier is...
    Met een klein lachje onderbreek ik mijn lied, waarna ik vrolijk verder fluit.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Junipa
    Ik knik, grijns en loop naar de bar. 'Een chocolademuffin en een donut, graag.' Vrolijk neuriënd betaal ik, pak de spullen en loop terug naar het tafeltje. 'Alsjeblieft!'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [hello everyone (": waar kan ik bijspringen ^.^]


    And in that moment, we were infinite.

    Dream
    Hongerig val ik aan, waardoor de donut meteen verdwenen is.
    'Wanneer heb jij je Merk gekregem Junipá?' vraag ik als mijn mond leeg is.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Je kan naar de Starbucks komen met Harry, of uhh, je leerkracht naar Cassiopea laten komen.. :'D]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Damian Vylore

    Ik loop naar binnen rechtstreeks naar mijn kamer. Ik laat me op bed vallen en kijk verveeld naar het plafon. "ik ga maar eens douche" zucht ik tegen mezelf, en loop richting de douche.

    Blake kan op Clyde reageren, die loopt gewoon ergens door een gang na te denken. en zich af te vragen waar wat en hoe het nu verder moet.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2011 - 18:24 ]

    Arléne McCarthy
    Ik loop naar mijn kamer en doe daar wat make-up op. Ik ben al klaar en ik verveel me.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Junipa
    'Ongeveer driekwartjaar geleden, toen ik vijftien was. Ik was heel blij en gelukkig mijn oma ook. Snel naar House of Night natuurlijk, we werden ontvangen door de High Priestess. Vijf minuten later springt Loki op mijn schoot en vertikt het om eraf te komen,' grinnik ik. 'Mijn oma maakt het niets uit, dus met haar heb ik nog veel contact. Verder ken ik niet veel mensen meer.'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Damian Vylore

    De warme stralen kalmeren mijn lichaam. onder de douche is de ideale plek om na te denken. Meestal denk ik dan aan mijn verleden, of juist mijn toekomst. Was leraar wel het goede vak voor me. Ik zucht en was mijn haren.