• The House of Night

    Deze RPG kan 16+ delen bevatten, aangezien dit ook in de originele boekenserie voorkomt. Als een user een 16+ stukje schrijft, zal dit altijd bij het stukje komen te staan. Lezen is op eigen risico.

    Verhaalijn:
    Het verhaal word gespeeld met onbekende personen:
    Je mag dus zelf rollen aanmaken!
    De enige persoon die uit de originele serie komt is Kalona,
    die dus ook in Het House of Night zal verschijnen.


    Regels
    - Als je in je rol zit, zet je de naam van je personage dikgedrukt boven je stukje. Als je niet in je rol zit, doe je normale tekst.
    - Als iemand niet goed weet hoe of waar ze inkunnen springen, probeer ze zo goed mogelijk te helpen! Wees sociaal naar je mede-RPG'ers
    - Iedereen mag een nieuw topic openen, ligt er aan wie het wil en wie online is. Neem wel de beginpost goed over.
    - Het maakt niet uit hoe lang je stukjes zijn, dit is voor iedereen verschillend.
    - Nieuwe personages mag je in het rollentopic zetten, dan worden ze door mij of mijn co-auteurs in de story gezet.


    - Rollentopic
    - Rollenstory


    Fledgling-studenten:
    - Myth / Hannah Pearson: Ramsays
    - Aella Jordan: Amaranthine
    - Aisara Féria Niiréar: Lughnasadh
    - Clove McCarthy: CrispsPink
    - Etoile Aberna: Edhelia
    - Clyde Haves Letwic: Lykos
    - Arléne: CrispsPink
    - Katherine Miller: JustEmmie
    - Elixa Furona Tortiana: Discovery
    - Tay Jardine: Nastalgia
    - Stephanie: HurtedHeart
    - Jason Vane: Rizardo

    Leerkrachten:
    - High Priestess - Muziek - Cassiopea Nox - Rizardo
    - Schermen/Vampyre sociologie - Damian Vylore - Captivity
    - Literatuur - Blake Douglas Shelton - Ramsays
    - Drama - Elisabeth 'merlin' Dulöre - Captivity
    - Spaans - Dawn Morena - Edhelia

    Mensen
    - Dream Ametsa: Rizardo
    - Harry James Rosenblunt: Ramsays
    - Amber Claire Parkers: Python
    - Blake Harnage: Nastalgia


    De mensen mogen het House of Night officieel niet in,
    hoewel regels er zijn om gebroken te worden.


    [ bericht aangepast op 7 nov 2011 - 21:35 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Dream
    ik knik en denk daar even over na.
    'Waardoor denk je dat je Gemerkt ben?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Myth
    Ik kwam van Spaans en had nog een uur tussentijd voor het schermen zou beginnen. Ik vond er niets beters op dan richting de tuin te wandelen om me rustig op een bankje te zetten.

    [wie zit er in de starbucks?]


    And in that moment, we were infinite.

    Damian Vylore

    Als ik onder de douche vandaan kom, kleed ik mezelf om en kijk moeilijk om me heen. Schermen begon zo. Dat betekende dat ik op moest schieten. Ik kleed me vlug om en loop naar de gymzaal waar het schermen plaats vond. Nu maar hopen dat al mijn leerlingen er zijn.

    Junipa
    'Ik zou het niet weten,' zeg ik eerlijk. 'Sinds mijn oma me in huis heeft genomen, toen was ik negen, ben ik eigenlijk best gelukkig. Maar ik ben echt blij dat Nyx me Gemerkt heeft, ze is een soort moeder voor me. Meer dan mijn biologische moeder, in elk geval.' Ik vertrouw Dream, dus beantwoord ik zijn vragen gewoon eerlijk.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Aisara Féria
    Een vreemd lachje kwam uit haar mond.
    "Je begrijpt me niet, hè?"
    Ze sloot haar hand weer om een pluk gras; trok eraan. Het geluid deed haar weer iets tot zichzelf komen, en ze trok haar benen dichter naar zich toe en legde haar hoofd tussen haar knieën. Ze voelde zich merkwaardig machtig; pratend in de tuin met iemand die ze amper kende, terwijl ze eigenlijk les had. Zij was de wereld.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [Dream, Junipa en Amber zitten ind e Starbucks]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Junipa en Dream zijn in de Starbucks, en Amber eigenlijk ook maar Python is eten xd]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Dream
    ik knik. nyx was een moederlijk figuur, dat stond overal beschreven. Dus wat, ik was niet goed genoeg om haar zoon te zijn.
    'okay, bedankt,' mompel ik met een kleine glimlach.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Harry Rosenblunt
    Ik wandelde de luchthaven van Tulsa uit, waarbij ik mijn koffer achter me aan sleurde. De vlucht van Londen naar hier had me uitgeput. Slaperig wreef ik in mijn ogen, terwijl ik de omgeving afspeurde naar vervoer. Ik wilde vanavond nog in Broken Arrow geraken.


    And in that moment, we were infinite.

    Jason Vane
    'niet echt,' antwoord ik terwijl ik haar in de gaten hou. Ze was vreemd op hare eigen, fijne manier. Hoewel ik maar de helft snapte van wat ze zei soms.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Arléne McCarthy
    Ik heb vandaag Schermen als eerste les. Oh leuk, niet dus.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Junipa
    Ik bestudeerde zijn gezicht. Hij glimlachte een beetje, maar zijn ogen deden niet mee. 'Weet je, dat Nyx je niet gemerkt heeft betekent niet dat ze een hekel aan je heeft,' merkte ik op


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Myth
    Ik herinnerde me met een schok dat er vandaag geen uur tussen schermen en Spaans zat. Vloekend keerde ik op mijn passen terug en liep zo snel mogelijk naar de zaal waar professor Damian met zijn klas zat. Buiten adem opende ik de deur en schaamde me toen ik zag dat iedereen al zijn pak aanhad. Blozend keek ik naar professor Vylore. "Sorry, dat ik te laat ben meneer."

    [ bericht aangepast op 8 nov 2011 - 18:35 ]


    And in that moment, we were infinite.

    Aisara Féria
    "Ik vind het niet erg," zei ze, glimlachend. "Mysteries zijn er niet om ontrafeld te worden, maar om te laten rusten en te accepteren dat het leven groter is dan jij alleen. Het leven zou saai zijn als je alles zou begrijpen, niet?"


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Amber
    Langzaam had ik het opgegeven om het gesprek van Junipa en Dream te volgen. Het ging me allemaal veel te snel. En daarbij was ook best moe. Maar ja. Ik moest maar even doorbijten. Daarbij waren Dream en Junipa allebei gewoon aardig, dus ik zou echt niet opeens weg gaan.


    I hate that I can't stay mad at you.