• Morgen ga ik met de kunstklas naar Antwerpen toe. En dan gaan we naar zo'n museum, geen idee waarvan, en zo'n beeldentuin :'D. Het Middelheim, hoorde ik :3
    Ik ga kwart over acht met de bus daar dus naartoe, gezellig drie uur in die bus..
    Iemand die weet of dat leuk is? En anders, er gaan ook vrienden mee, dus wordt het sowieso gezellig.
    Is Antwerpen ook leuk om zo doorheen te lopen? We krijgen namelijk ook vrije tijd enzo :3
    En wie kom ik tegen? :'D

    [ bericht aangepast op 8 nov 2011 - 17:38 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Je kan gaan shoppen op de meir =).


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Winkelen in Anterwerpen is super leuk, je hebt er van alles! Vergeet niet lekkere bon bons mee te nemen ;D


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik vind Antwerpen heel tof!
    Die dingen die waarvan je de naam niet weet, weet ik dus niet of ze leuk zijn. Maar zoals je al zei: met vrienden is het altijd leuk.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik ben er vroeger altijd geweest met mijn vader, maar ik kan me vrijwel niks meer herinneren. Have fun!


    your eyes are like stars in the night.

    Heartlines schreef:
    Winkelen in Anterwerpen is super leuk, je hebt er van alles! Vergeet niet lekkere bon bons mee te nemen ;D

    En Vlaamse frieten *O*


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Shoppen op de Meir is echt leuk.
    Het Middelheim (die beeldentuin van je) is interessant als je van kunst houdt, maar zo gigantisch groot D:


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Marshmellow schreef:
    Je kan gaan shoppen op de meir =).


    This.^ Het was echt vreselijk daar, ik zweer het je. Na twee uur hadden we nog geen tweehonder meter gehad en ik liep al krom van alle tassen, lol. Antwerpen is een prachtige stad, je zult je zeker niet vervelen.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    In Antwerpen is er inderdaad veel.
    Je kan er zelfs Starbucks kopen! ^^ (wel in 't station)
    En ik moet nog naar de Forever 21. Die is blijkbaar wel goed..


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Nou, als we daar komen, ga ik zeker bij de Meir kijken ;D
    @ Moffeltje wat is Forever 21? Kledingwinkel? :3


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Remains schreef:
    Nou, als we daar komen, ga ik zeker bij de Meir kijken ;D
    @ Moffeltje wat is Forever 21? Kledingwinkel? :3


    Ja, kledingwinkel. Die heb ik zelf helaas gemist, maar dat is wel iets om naar toe te gaan, indeed. :3


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Nightlock schreef:
    (...)

    Ja, kledingwinkel. Die heb ik zelf helaas gemist, maar dat is wel iets om naar toe te gaan, indeed. :3

    Dan moet ik een rijke gozer meenemen, want ik en kledingwinkels.. Die hele winkel is gelijk leeg :3


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Remains schreef:
    Nou, als we daar komen, ga ik zeker bij de Meir kijken ;D
    @ Moffeltje wat is Forever 21? Kledingwinkel? :3

    Yep, kledingwinkel. ^^
    En Quetzal moet je ZEKER bezoeken, alleen is de vraag of je het vind. :'D Ikzelf vind het nooit maar 't is vlak naast de kathedraal. Daar kan je gesmolten chocolade drinken in alle chocoladesmaken en alles kan je daar eten en drinken wat met chocolade te maken heeft! :9~
    *droomt even weg*


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Moffeltje schreef:
    (...)
    Yep, kledingwinkel. ^^
    En Quetzal moet je ZEKER bezoeken, alleen is de vraag of je het vind. :'D Ikzelf vind het nooit maar 't is vlak naast de kathedraal. Daar kan je gesmolten chocolade drinken in alle chocoladesmaken en alles kan je daar eten en drinken wat met chocolade te maken heeft! :9~
    *droomt even weg*

    Doet me denken aan Sjakie en de Chocoladefabriek :'D
    Maar gesmolten chocola.. Dat is hemel o.o
    Ik ga het morgen zo naar m'n zin hebben. :'D


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ga fritten kopen. Echt doen. :Y)


    Owl you need is love.

    Remains schreef:
    (...)
    Dan moet ik een rijke gozer meenemen, want ik en kledingwinkels.. Die hele winkel is gelijk leeg :3


    Gelukkig is het daar helemaal niet duur, dus je kunt wel even vooruit, heur. :]


    Have you ever been alone in a crowded room?