• ik heb van die slappe snel afbrekende nagels en ik weet er echt geen raad mee! ik kan stukje voor stukje mijn nagel eraf pulken (srry maak er is geen betere uitleg xD).
    en wat voor top coat ik ook gebruik mijn nagellak gaat er supersnel af.

    weten jullie een middeltje dat hiertegen werkt??

    oja mijn moeder zei ook eens een keer dat dat komt om dat ik geen melk drink..

    x.


    -

    Ik gebruik een nail hardener van Essense.
    En nog een tip: vijl je nagels. Als je ze knipt maak je de geknipte kant dun, als je ze vijlt blijven de uiteinden even dik.

    Ik krijg vaak de opmerking of ik fake nagels draag, gewoon omdat mijn nagels zo dik en lang zijn. Maar dat komt gewoon omdat ik die 2x per week zo goed verzorg. Niet alleen nail hardener en vijlen, ook crèmes, cuticles verwijderen enzo. Enorm ontspannend. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Ik gebruik een nail hardener van Essense.
    En nog een tip: vijl je nagels. Als je ze knipt maak je de geknipte kant dun, als je ze vijlt blijven de uiteinden even dik.

    Ik krijg vaak de opmerking of ik fake nagels draag, gewoon omdat mijn nagels zo dik en lang zijn. Maar dat komt gewoon omdat ik die 2x per week zo goed verzorg. Niet alleen nail hardener en vijlen, ook crèmes, cuticles verwijderen enzo. Enorm ontspannend. =P


    oke, bedankt!:D


    -

    ;) vitamine B pillen (helpt nagels versterken en genezen)


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Je pakt een potje met topcoat je snijd een zo'n stukje uit knoflook in kleine stukjes en doet het potje tot de helft vol dat laat je ong. een week staan (mag ook korter) en dan doe je het op nagels (stinkt maar werkt echt super goed)


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Maitresse schreef:
    gelnagels
    Ik had dat probleem ook, totdat ik gelnagels liet plaatsen...
    Je moet dan wel elke maand gaan om ze bij te laten werken maar het ziet er vééééél beter uit en die krijg je moeilijker stuk

    En ze slijpen een stukje van de bovenlaag van je eigen nagel af. Erg goed voor je nagels dus. Het ergste is nog wel dat je het jaren blijft zien als je één keer gelnagels gebruikt hebt. Je nagels herstellen nooit helemaal.


    Bored.

    Postcards schreef:
    Ik drink wel melk en ik heb hetzelfde probleem. Bullshit dus.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Maitresse schreef:
    gelnagels
    Ik had dat probleem ook, totdat ik gelnagels liet plaatsen...
    Je moet dan wel elke maand gaan om ze bij te laten werken maar het ziet er vééééél beter uit en die krijg je moeilijker stuk


    en acryl nagels zijn nog beter, en sterker. Maar als je acryl of gel nagels pakt, ben je toch goedkoper uit met nail harder :P

    oh en ik heb nog een tip! Je nagels niet knippen, maar vijlen.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2011 - 12:40 ]

    Eh, geen idee. Ik heb lange, stevige, onbuigbare nagels van mezelf, so Jackal is ten einde raad.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Nagelverharder


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    je hebt zo van die pilletjes om je nagels sterker te maken , van biover denk ik ? & je hebt ook speciale nagelakken daarvoor , ik heb een goeie van Trosani (:


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    PureObsessed schreef:
    Nagelversterker gebruiken.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Maitresse schreef:
    gelnagels
    Ik had dat probleem ook, totdat ik gelnagels liet plaatsen...
    Je moet dan wel elke maand gaan om ze bij te laten werken maar het ziet er vééééél beter uit en die krijg je moeilijker stuk


    Ik zit te overwegen om die ook te gaan kopen (kitty)
    (Zijn ze duur?)


    26 - 02 - '16

    Midna schreef:
    (...)

    Dude.. welke gebruikte je dan?

    Impulss


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Dat wilt zeggen dat je te weinig calcium hebt normaal gezien. Meer calcium binnenkrijgen (desnoods met voedingssupplementen) en misschien een nagellak met calcium gebruiken, dat doe ik ook altijd.


    Has no one told you she's not breathing?