• The House of Night

    Deze RPG kan 16+ delen bevatten, aangezien dit ook in de originele boekenserie voorkomt. Als een user een 16+ stukje schrijft, zal dit altijd bij het stukje komen te staan. Lezen is op eigen risico.

    Verhaalijn:
    Het verhaal word gespeeld met onbekende personen:
    Je mag dus zelf rollen aanmaken!
    De enige persoon die uit de originele serie komt is Kalona,
    die dus ook in Het House of Night zal verschijnen.


    Regels
    - Als je in je rol zit, zet je de naam van je personage dikgedrukt boven je stukje. Als je niet in je rol zit, doe je normale tekst.
    - Als iemand niet goed weet hoe of waar ze inkunnen springen, probeer ze zo goed mogelijk te helpen! Wees sociaal naar je mede-RPG'ers
    - Iedereen mag een nieuw topic openen, ligt er aan wie het wil en wie online is. Neem wel de beginpost goed over.
    - Het maakt niet uit hoe lang je stukjes zijn, dit is voor iedereen verschillend.
    - Nieuwe personages mag je in het rollentopic zetten, dan worden ze door mij of mijn co-auteurs in de story gezet.


    - Rollentopic
    - Rollenstory


    [.quote]Fledgling-studenten:
    - Myth / Hannah Pearson: Ramsays
    - Aella Jordan: Amaranthine
    - Aisara Féria Niiréar: Lughnasadh
    - Clove McCarthy: CrispsPink
    - Etoile Aberna: Edhelia
    - Clyde Haves Letwic: Lykos
    - Arléne: CrispsPink
    - Katherine Miller: JustEmmie
    - Elixa Furona Tortiana: Discovery
    - Tay Jardine: Nastalgia
    - Stephanie: HurtedHeart
    - Jason Vane: Rizardo

    Leerkrachten:
    - High Priestess - Muziek - Cassiopea Nox - Rizardo
    - Schermen/Vampyre sociologie - Damian Vylore - Captivity
    - Literatuur - Blake Douglas Shelton - Ramsays
    - Drama - Elisabeth 'merlin' Dulöre - Captivity
    - Spaans - Dawn Morena - Edhelia

    Mensen
    - Dream Ametsa: Rizardo
    - Harry James Rosenblunt: Ramsays
    - Amber Claire Parkers: Python
    - Blake Harnage: Nastalgia[/.quote]

    De mensen mogen het House of Night officieel niet in,
    hoewel regels er zijn om gebroken te worden.


    [ bericht aangepast op 8 nov 2011 - 21:04 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Dawn Morena
    Dromerig kijk ik voor mij uit. Ik heb geen les nu gelukkig. Ik denk aan Mary en Mees. Hun dochter is nu hier en ik heb beloofd op haar te letten. Mary was net zestien en Mees net zeventien toen hun dochter werd geboren. Ze groeide op bij de oma van Mees en nu is ze sinds een paar dagen een Fledgling. Ik weet dat ze zich zorgen maken over haar, ze is heel verlegen en onzeker. Ik weet dat ze bang zijn dat ze de verandering niet overleeft. Maar ik weet bijna zeker dat ze dat wel zal doen. Ik heb gezien dat ze diep van binnen een heel sterk meisje is, alleen weet ze dat zelf niet. Kleine Etoile


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Junipa
    Ik neurie zachtjes een liedje tegen mezelf terwijl ik de opdrachten maak. De bel zal zo wel gaan, vermoed ik.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Sorry, ik ben echt heel inspiratieloos ;x]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Etoile
    Als de bel gaat sta ik snel op.
    "Wat hebben we nu?" vraag ik aan Junipa.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    [Even brb.]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Ik ga slapen. Morgen om kwart voor zeven gaat mijn wekkertje alweer. Als er een nieuw topic wordt geopend vanavond, wil iemand mij dan de link sturen? Sleepy, Sleepy everyone!]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    [Yeah, ik ga ook zo naar bed - ik moet om half 7 al opstaan, grmbl. Slaap lekker!]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Hmm ik ben ook zo weg, slaap zoetjes iedereen:)

    [Hi everybody!]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Haai]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    [Ik dacht dat het dood hier was, maar blijkbaar dus niet :$]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Ik ben net terug van school en moet nu eigenlijk mijn Duits, Geschiedenis en Biologie gaan leren, maar ik ben te lui]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    [Je bent niet de enigste, alhoewel ik geen huiswerk heb. Maar dat zal vast zijn omdat mijn tekst over Strafrecht goed was :$
    Ik ga een stukje schrijven *knabbelt aan haar koekje*
    Misschien ben ik morgen iets later on-line omdat ik misschien met twee andere vriendinnen wat lol ga hebben bij één van ons]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Ik ben misschien morgen pas laat online omdat ik miss met een vriendin mee ga en dan moet ik een uur met de bus. Mag ik straks weer het nieuwe topic openen?]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Clove McCarthy
    Ik open mijn ogen en begin te gapen. Ik heb niet goed geslapen, ik heb de hele tijd enge beelden moeten aanzien. Het gevoel dat je niks kan doen, vind ik nou niet bepaald leuk. Maar wie vind dat wel leuk? Ik doe een spijkerbroek aan en een lange wit met zwarte strepen aan. Vandaag heb ik geen zin om me er helemaal als een mode-tuttje eruit te zien.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.