• Hallooooo allemaal!

    Luister link!: Klik Hier!

    Quizlet radio draait weer! Met muziek, lol, lachen, depriheid(?) ;D
    Allemaal alleen voor Quizlet.nl!
    Maar nu.. Vanavond, een nieuw spel!
    Raad het Geluid! (Doh, niet origineel)
    Spelregels!:
    Hoe werkt het?: Het spel is simpel, je krijgt een geluid te horen en jij moet raden wat het is!
    Weet jij wat het geluid is?: Roep het NIET zomaar in het topic! Maar zet in het topic dat jij het graag wilt zeggen! Wordt jij uitgekozen om het te zeggen? (Dit wordt willekeurig gedaan!) Dan stuur jij mij een privébericht met jou antwoord! (Je krijgt 1 liedje de tijd om mij een bericht te sturen, geloof me dit is genoeg tijd) Alleen als je uitgekozen wordt dus! (Ik wil geen spam in me inbox (joehoe)) Als je spamt in het topic wordt je uitgesloten van deelname!
    Wat als het geluid door een persoon fout geraden wordt?: Dan spelen we door, en wordt het geluid 1 credit meer waard! (Het begint bij 5 credits.)
    Krijgen we ook tips?: Na een aantal foute antwoorden wordt er een tip gegeven! Dit gaat zo door naarmate het niet geraden wordt.
    Kost het geld om mee te doen?: Nope! Maar je mag mij wel een koekje of 1 cent doneren? (krul)

    Je mag gewoon onderling praten in dit topic, wel gerelateerd aan het onderwerp op de radio, of over de radio :]
    Roep niet zomaar antwoorden van het geluid in het topic! Hiermee verspeel je je eigen kans om te winnen!

    Luister link!: Klik Hier!
    Het geluid begint om 20:30 stipt! De radio draait al wel! Luister mee! *O*
    -Rick(juh)

    Het geluid is waard: 14 Credits Gewonnen door: OHMYWEASLEY!
    Gefeliciteerd!
    Het antwoord was: Het indrukken van een drukstempel!
    Het nieuwe geluid is waard: 6 Credits
    Foute antwoorden:
    Klikgeluid maken met je tong

    [ bericht aangepast op 8 nov 2011 - 22:18 ]


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Heeft hij wat verteld over mijn lippenstift verhaal?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Americana schreef:
    Ik heb ook iets meegemaakt! Ik ging dus bij Marleen (Progeny) zo heette ze eerst logeren. Dus we gingen in tinychat. Alleen ze had mijn mobiel volgens mij afgepakt dus ik lag over haar heen. Blijkbaar met mijn eh.. ass voor de cam en toen maakte Robbert. Volgens mij Georgeee op Q een snapshot haha echt erg. Gelukkig heeft hij hem niet meer. We bleven btw tot half 6 op wbw.

    Oh btw zijn vriend was er ook die had dat dus ook allemaal gezien. XD
    BTW BTW ik had gewoon shorts aan :3


    Loveyou MArleen!

    [ bericht aangepast op 8 nov 2011 - 21:56 ]


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Wat was het ?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    nee
    Gefeliciteeerd


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik dacht dat je een plastic potje indrukte...xd


    Has no one told you she's not breathing?

    Schneider schreef:
    Ik had laatst ook iets mee gemaakt.
    Ik was in de stad. Met een vriendin. En toen gingen we lippenstift gevecht houden in de kruidvat. Toen kreeg ik lippenstift in mijn haar. En dat kreeg ik er niet uit en toen heb ik de rest van de dag met een rode pony rond gelopen. En toen moest ik gaan judoën, toen kon ik het een beetje uitbleken maar je zag het nog wel. En toen lachte mijn crush (die stiekem een goede vriend van mij is) me uit. ;X


    "Ignite, my love. Ignite."

    JEEEEEJ.
    ik voel me nu zo awesome (A)


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    OHMYWEASLEY schreef:
    JEEEEEJ.
    ik voel me nu zo awesome (A)

    Wat was het ? (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ouderwets stempel


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    OHMYWEASLEY schreef:
    JEEEEEJ.
    ik voel me nu zo awesome (A)

    Gefeliciteerd _O_


    "Ignite, my love. Ignite."

    Epic comment. _O_


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Wat een kort geluid ):
    Wil je het nog even laten horen?

    [ bericht aangepast op 8 nov 2011 - 21:58 ]


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik.

    Weet.

    Het.

    Rick.

    Second.

    Chance? :9~


    Let it come and let it be

    Nu heb ik eigenlijk ook wel zin om weer een keer Quizlet Radio te draaien. (cat)


    Life is hard and then we die

    IK
    Weet
    HET


    "Ignite, my love. Ignite."