• Die 16+ deed ik even voor de zekerheid, lol. :'D
    Ik ben even benieuwd naar het volgende, aangezien een aantal vriendinnen vroegen of ik al iets had uitgespookt met mijn vriendje. :'D
    Het antwoord is trouwens nee, haha.

    Maar goed, mijn vraag is: Na hoeveel dagen/weken/maanden/jaren ging jij verder met je vriend/vriendin? ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Dat verschilde echt per vriendje. Een keer 6 maanden, de volgende keer de eerste dag en daarna een paar weken. 2 of 3 geloof ik.
    Je moet het doen als het goed voelt, niet omdat je zo lang moet wachten of zoiets.


    Your make-up is terrible

    Eerst was het eng en nu is het interessant. Iemand is als een blad aan een boom omgeslagen (puh)

    I has none :C


    quidquid excusatio prandium pro

    Zeker na een jaar, maar uiteindelijk hebben we "het" niet toch gedaan, omdat ik dat toch niet wilde.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Nog nooit c:


    Pretty is just a pretty word.

    Never yet.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Mijn ex dumpte me al na 9 dagen, dus veel verder dan kussen zijn we niet geweest. Sorry, ik kan je hiermee niet helpen!


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Eigenlijk deed ik het al met mn vriendin voordat we wat hadden, maar daarna kregen we wat :W


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Mordin schreef:
    Eerst was het eng en nu is het interessant. Iemand is als een blad aan een boom omgeslagen (puh)

    I has none :C

    Het is nog steeds eng. Maar nu weet ik tenminste zeker dat ik een vriendje heb die absoluut niet zal aandringen op seks.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Doe het zoals mijn vriendinnen! Neuk eerst, stel je daarna pas voor 8D Kunnen jullie het niet vinden? Doesn't matter, had sex.
    Neh, zoiets merk je vanzelf wel, I suppose. Waarschuw wel even voordat jullie uit de kleren gaan, dan zet ik de camera stop. Sommige dingen hoef ik niet op film (cat).


    i put the fun in funeral

    De eerste keer 11 maanden, de tweede keer 6. Het verschilt gewoon echt (: Je moet doen wat goed voelt! (:


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    We Russians keep classified information well uh.. classified. Aye!


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ben nu 5 samen met mijn vriend, maar wij zijn niet verder dan shirtjes uit en mijn bh uit. Broeken houden we gewoon netjes aan en dat zal ook zo blijven. Ik wil nog geen seks, we zijn er beide over uit dat ik nog te jong ben en we zijn pas 5 maanden samen. We hebben alle tijd nog :) Dus voorlopig houden we het alleen op elkaars bovenlichaam.
    Terwijl 2 vriendinnen van mij ook een vriend hebben (eentje kreeg een maand eerder als ik en eentje een maand later) en die hebben het beide toevallig gedaan toen ze twee maanden een relatie hadden. Dat is hun keuze, maar ik vind dat te vroeg. Ik vind dat je iemands lichaam moet leren kennen en ook moet genieten van de kleine dingen naast alleen seks. Zoals gewoon lekker een kus of handje vast houden. Alle kleine stapjes, dat je die niet overslaat. ;)
    Maar dat is voor ieder voor zich. Ik vind het gewoon fijn dat ik van alle stappen mag genieten!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Uhm, voor iedereen verschilt het.
    Ik deed het na 2 maanden.


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Haha, die 16+ in de titel :'D.
    Wij zijn nog maar onofficieel een weekje samen, maar ikzelf zou toch nog minstens 3 maanden willen wachten. (:

    Ik heb nog geen vriend (gehad), maar een vriendin van mij begon geloof ik al aan handwerk een week of zo nadat het "officieel" werd 8) en ze hebben ook best snel daarna al seks gehad.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.