• Dus er is een jongen bij mij op school die ik al een tijdje leuk vind en sinds twee weken heb ik zijn facebook en praten we met elkaar. Vandaag hebben we voor het eerst echt face to face gepraat.
    Maar dus, zijn klas (hij zit in een Okan klas, waar jongeren uitsluitend nederlands leren) had vandaag om 3 uur al gedaan en tijdens onze middagpauze was ik té verlegen om naar hem te gaan -ja, ik ben echt super verlegen- maar toen hij om 3 uur naar zijn lokaal verliet (ik zat in hetzelfde gebouw als hem) hadden wij net kleine pauze en ging ik naar buiten en zagen we elkaar terug. Hij ging naar buiten met een vriend, praatte er nog even mee en ondertussen wachtte ik op mijn vrienden. Nu, wanneer wij naar buiten gingen zag ik zijn vrienden weggaan, maar hij was er zelf niet bij. En toen zag ik hem zitten op een bank. Na even treuzelen ben ik er met een vriendin (waardoor ik zijn facebook heb) naartoe gegaan en hebben we even gepraat.
    En ik vroeg aan hem waarom hij er nog was, sinds hij toch om 3 uur gedaan had en al zijn vrienden al weg waren. Zijn antwoord; "Ik wou jou nog zien." En dat vond ik dus zo lief en schattig en sjaznkjnzajsnkjanejak
    Dat moest ik even delen :Y)

    Ahh dat is echt liefff <3


    Don't forget to b.r.e.a.t.h.e

    God, ik heb ook echt het gevoel van een theelepel he. Ja het is wel lief, maar zoo lief toch ook weer niet?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Wat schattig! (:


    Travel far enough, you'll meet yourself

    StJimmy schreef:
    God, ik heb ook echt het gevoel van een theelepel he. Ja het is wel lief, maar zoo lief toch ook weer niet?

    Nah weet je, het is de allereerste keer dat een jongen wacht op mij om mij te zien dus voor mij is het wel lief (:

    Charmeur. :"D Maar wel cute:Y)!


    Numbers.

    Dat is zo cuteee <3


    We can't spend our lives waiting to live.

    OOoh wat klef - kwestie van eens iets anders te zeggen.
    Neenee, dat is wel schattig aw ;d

    Forte schreef:
    aaahw, damn. Supercute.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Aaah, zo lief! ;D


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ahwww


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haha, ik had hem zo vandaag een hele tijd niet gezien omdat ik maar 2minuten pauze heb gehad, dankzij een film. En na gym zat ik op mijn zusje te wachten, kwam hij buiten om naar huis te gaan en bleef hij kijken tot ik keek, zwaaide hij en wachtte hij een hele tijd tot ik terug zwaaide :Y)

    Eerst snapte ik niets van je verhaal door je taalgebruik.
    Maar het is inderdaad cute.


    Here & Now

    Joachim schreef:
    Eerst snapte ik niets van je verhaal door je taalgebruik.
    Maar het is inderdaad cute.

    Wat nu mijn taalgebruik?

    TE lief !

    OMG dat is zoooo lieef!! <3


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.