• Dus er is een jongen bij mij op school die ik al een tijdje leuk vind en sinds twee weken heb ik zijn facebook en praten we met elkaar. Vandaag hebben we voor het eerst echt face to face gepraat.
    Maar dus, zijn klas (hij zit in een Okan klas, waar jongeren uitsluitend nederlands leren) had vandaag om 3 uur al gedaan en tijdens onze middagpauze was ik té verlegen om naar hem te gaan -ja, ik ben echt super verlegen- maar toen hij om 3 uur naar zijn lokaal verliet (ik zat in hetzelfde gebouw als hem) hadden wij net kleine pauze en ging ik naar buiten en zagen we elkaar terug. Hij ging naar buiten met een vriend, praatte er nog even mee en ondertussen wachtte ik op mijn vrienden. Nu, wanneer wij naar buiten gingen zag ik zijn vrienden weggaan, maar hij was er zelf niet bij. En toen zag ik hem zitten op een bank. Na even treuzelen ben ik er met een vriendin (waardoor ik zijn facebook heb) naartoe gegaan en hebben we even gepraat.
    En ik vroeg aan hem waarom hij er nog was, sinds hij toch om 3 uur gedaan had en al zijn vrienden al weg waren. Zijn antwoord; "Ik wou jou nog zien." En dat vond ik dus zo lief en schattig en sjaznkjnzajsnkjanejak
    Dat moest ik even delen :Y)

    OHMYWEASLEY schreef:
    OMG dat is zoooo lieef!! <3


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Aww :9~


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Gregory schreef:
    Ahw, das wel echt adorable.


    Save me from myself.

    Forte schreef:
    aaahw, damn. Supercute.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Siddhartha schreef:
    Eerst snapte ik niets van je verhaal door je taalgebruik.
    Maar het is inderdaad cute.

    Er is toch niks mis met haar taalgebruik? o.ô


    Where there is a sea there are pirates...

    Ahw, dat is lief. 8D


    Take me to wonderland

    *smelt*


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Oké en hij zei net dat hij van me houd. ik zit hier half dood te gaan :9~

    Wij hebben ook een Okanklas, alleen zijn die niet zo lief c:
    Als je als meisje alleen loopt op de speelplaats en zij zijn er beginnen ze naar je te roepen enzo, heel weird allemaal.(cat)


    all I want is the taste that your lips allow

    Evaporate schreef:
    Oké en hij zei net dat hij van me houd. ik zit hier half dood te gaan :9~

    Da is wel... snel? (cat)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    OhMy, das kei lief ö pakt em ;D


    Pain is weakness leaving the body.

    Gregory schreef:
    Ahw, das wel echt adorable.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Evaporate schreef:
    Oké en hij zei net dat hij van me houd. ik zit hier half dood te gaan :9~

    Uhm... :'D


    -

    Wat cute <3


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tempesta schreef:
    (...)
    Da is wel... snel? (cat)

    Lol, ik ken 'm wel al een tijdje? ;p