• I love you girls.
    thanyou for being there, when I need you <3

    [ bericht aangepast op 9 nov 2011 - 17:19 ]


    Some things are changing too much.

    NiallsNandos schreef:
    (...)
    hahah ja inderdaad, er zouden echt meer Nathan verhalen moeten komen, maar he nu zijn ik en Joella wel origineel :'D


    uhu, ik wil binnenkort een Ed Sheeran verhaal gaan schrijven. MAAR WEET NIKS D: & misschien ook wel Frankie, maar die gaat wss heel veel haat krijgen. Daar heb ik dus geen zin in. ;x


    Remember when...

    ik heb warme chocomelk met slagroom :')
    ik had het koud, gheghe


    We don't have the power but we never say never.

    Chiam schreef:
    (...)

    Jaaa ik las het waarom geen europeese ;o
    ze zijn op mijn verjaardag in new york

    Inderdaad he, met mijn verjaardag zijn ze in Toronto Ö


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    NiallsSmile schreef:
    CHELSEAA<33



    LOVE YOUR PICA!


    i'm broken, do you hear me.

    Dit jaar waren ze op mijn verjaardag in Zweden. :')


    Remember when...

    LegoHouse schreef:
    (...)

    uhu, ik wil binnenkort een Ed Sheeran verhaal gaan schrijven. MAAR WEET NIKS D: & misschien ook wel Frankie, maar die gaat wss heel veel haat krijgen. Daar heb ik dus geen zin in. ;x

    Ja, daarom ga ik er wss ook geen maken, ik ben nu echt aan het duimen dat hij een platencontract krijgt ofzoiets :'D


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Chiam schreef:
    (...)


    LOVE YOUR PICA!


    thaaaaaaanks<3


    What's so bad about being different?

    *gaat epiloog schrijven*


    What's so bad about being different?

    NiallsNandos schreef:
    (...)
    Ja, daarom ga ik er wss ook geen maken, ik ben nu echt aan het duimen dat hij een platencontract krijgt ofzoiets :'D


    Ik ook, maar ergens wil ik echt weten wat er gebeurt is. Alleen kan ik zaterdag geen x factor kijken, omdat ik aan het bowlen ben met mijn geweldige buurt. -___-


    Remember when...

    Ik heb wel een idee voor Frankie verhaal, mja.


    Remember when...

    WIE VAN JULLIE HEB IK NOG NIET OP MSN? want ik wil jullie allemaal er even op toevoegen hahaha.


    Remember when...

    Abah. moet vrijdag naar een feestje ding van een 'vriendin'. Ahum, nu hoop ik dat mn vader me niet op kan halen, want dan kan ik niet komen.
    Want nee, ik ga niet met de bus terug.


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    LegoHouse schreef:
    WIE VAN JULLIE HEB IK NOG NIET OP MSN? want ik wil jullie allemaal er even op toevoegen hahaha.


    ik weet niet of je mij al hebt: Michelle.leeuwen@live.nl (H)


    We don't have the power but we never say never.

    Cheeky schreef:
    Abah. moet vrijdag naar een feestje ding van een 'vriendin'. Ahum, nu hoop ik dat mn vader me niet op kan halen, want dan kan ik niet komen.
    Want nee, ik ga niet met de bus terug.


    ugh. Sanne. Ik ga het zo kut vinden, want dan zit ik met jullie allemaal in de bus & dan stappen we wss bij dezelfde halte uit. En dan moet ik naar huis fietsen en die arrogante face van haar zien als jullie allemaal met haar mee gaan.


    Remember when...

    1DxAddiction schreef:
    (...)

    ik weet niet of je mij al hebt: Michelle.leeuwen@live.nl (H)


    Ik had jou nodig niet, dankje c:


    Remember when...