• Voor mijn bro, zijn vriendin en mij. We gaan namelijk 10 december een dagje naar Parijs en ik vind het zo zo zo zo leuk. Ze wilden namelijk graag iets leuks gaan doen en zagen toen zo'n iets met zo'n snelle trein naar Parijs.

    Sorry, ik wilde het even vertellen, want ik kijk er zo naar uit. _O_


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Een TGV noemt zo'n snelle trein, maar super!
    Ik wil ook!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Oeeh, neem je mij mee in je koffer? (: Anyway, veel plezier!

    [ bericht aangepast op 9 nov 2011 - 19:36 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Tralalalala, jaloers, tralalalala. Veel plezier. :]


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Nightlock schreef:
    Tralalalala, jaloers, tralalalala. Veel plezier. :]


    Let it come and let it be

    In Parijs is niets te doen. Ik ben daar in het eerste naar toe geweest echt, ik ben een keer geweest maar ik ga nooit meer terug. En het stonk daar aan die grote witte kerk, (ben naam kwijt) verschrikkelijk.


    Ex astris, sciencia

    Bronte schreef:
    In Parijs is niets te doen. Ik ben daar in het eerste naar toe geweest echt, ik ben een keer geweest maar ik ga nooit meer terug. En het stonk daar aan die grote witte kerk, (ben naam kwijt) verschrikkelijk.


    Ik vind dat je het nu een beetje 'verpest' voor haar


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Oeeh, leuk voor je! Jaloers. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Bronte schreef:
    In Parijs is niets te doen. Ik ben daar in het eerste naar toe geweest echt, ik ben een keer geweest maar ik ga nooit meer terug. En het stonk daar aan die grote witte kerk, (ben naam kwijt) verschrikkelijk.


    Eh, ik denk niet dat dat waar is, maar slechts een mening is.

    En voor de rest, bedaaankt!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Super vet, Sanne:9~
    Ik ben vorige zomer geweest en het was zo geweldig, heel veel plezier, dude*O*


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Nightlock schreef:
    Tralalalala, jaloers, tralalalala. Veel plezier. :]


    Inspiration can hit you any time

    Mutant schreef:
    Super vet, Sanne:9~
    Ik ben vorige zomer geweest en het was zo geweldig, heel veel plezier, dude*O*


    thaaanks!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik snap niet wat iedereen geweldig vind aan Parijs, je verwachting waarschijnlijk te veel, wees niet te enthousiast. Ik wil het niet voor je verpesten, maar ik vond Parijs lang niet ze geweldig als iedereen doet. Je kan je beter blanco laten verrassen dan er te veel van te verwachten. Het is gewoon een stad.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Bronte schreef:
    In Parijs is niets te doen. Ik ben daar in het eerste naar toe geweest echt, ik ben een keer geweest maar ik ga nooit meer terug. En het stonk daar aan die grote witte kerk, (ben naam kwijt) verschrikkelijk.


    Nou toen ik in Parijs was vond ik het geweldig!
    Het is een super mooie stad met veel cultuur en er is heel veel te zien (eiffeltoren, sacre-coeur, notre dame, schilderswijk mont marte, louvre, verseilled, champs d'elyssees etc.)
    Heel erg veel plezier alvast! :9~


    dream, dare, fly!

    Ik vind Parijs echt een rotstad, maar veel plezier.


    comfort in c h a o s

    ShannonLeto schreef:
    (...)

    Nou toen ik in Parijs was vond ik het geweldig!
    Het is een super mooie stad met veel cultuur en er is heel veel te zien (eiffeltoren, sacre-coeur, notre dame, schilderswijk mont marte, louvre, verseilled, champs d'elyssees etc.)
    Heel erg veel plezier alvast! :9~



    Thaaanks!


    Big girls cry when their hearts are breaking