• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Wil je meedoen? Niet moeilijk! Maak je personage meteen aan ;)
    Wat moet ik weten:

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Dansstijl:
    Relatie?:
    Extra:


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 16:46 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Maaaaiinnn topixs, thanks Naoom ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Haha go jaimy!! Rn nu posten!!


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Luke Moore
    ik kan gewoon zien dat ze doodongelukkig is.
    "En er is die ene persoon die dit voor de tweede keer moet voorbij zien gaan." zei ik en maakte een beweging van heer gezicht zonder het aan te raken en deed alsof ik het 'iets' op het laken legde.
    "Ik zie dat je doodongelukkig bent. één blik zegt meer dan duizend woorden, nog nooit van gehoord? je mag altijd naar me toekomen voor ik weet niet wat. Al is het maar een knuffel," hintte ik.
    "Die persoon die dit opnieuw moet ondergaan zit dichterbij dan je denkt," zeg ik en laat haar mijn ander brandmerk zien.


    Leslie Day
    Hij zegt dat hij ziet dat ik ongelukkig ben. En dat jk altijd naar hem toe kan, al is het maar voor een knuffel. Ik kijk hem aan. 'Luke, zeg het me, waarom doe je zo tegen mij?' met mijn blik probeer ik hem niets te vertellen. Maar eigenlijk ben ik gewoon moe, en ja, ook bang. Maar ii weet niet zo goed waarvoor ik precies bang moet zijn. Kom op, als ik op de slaapzaal ben kan Bob niets klagen. Bij die gedachte wordt mijn gevoel al weer wat beter. Ik kijk weer naar Luke. Hij heeft dit alles al een keer eerder ondergaan. 'Well, dan is dat klote voor je,' zeg ik eerlijk. Ik ben niet aardig geweest tegen Luke, hij weet zelfs mijn naam niet eens. 'En die knuffel,' begin ik dan. En ik geef hem een korte knuffel. Het voelt goed aan. 'die hoef ik ook niet.' Ii weet dat ik mezelf tegenspreek. Ik ga weer liggen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Nu moet ik naar school, adios]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Luke Moore

    "Omdat je alleen elkaar hebt. Die kerels delen geen gratis knuffels uit hoor. En ik zou tegen al mijn principes indruisen als ik je die nu niet zou geven. Ik geef hem niet voor meer zoals die pedo's hierbuiten, ik geef hem als vriend ook al moet je je naam nog zeggen. En vertoning van zulk gedrag kan grote gevolgen hebben. Je wilt het misschien niet, maar als je het vertelt zul je je misschein beter voelen. Wat hebben ze gedaan?"


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [Mijn topic]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Leslie Day
    Ik kijk Luke aan. 'Ik denk inderdaad dat zij geen gratis knuffels uitdelen. En ik ben dol op knuffels,' zeg ik met een lachje. Ik ben gewoon het knuffel-type. 'Niet ze, het is er maar 1,' zeg ik dan. 'Maar ik kan het je niet vertellen.' want als ik dat doe lult Bob de dingen ook over mij door aan de mannen. En dan zou mijn leven een hel zijn. Een verschrikkelijke hel. Ik kijk al die tijd naar Luke. 'En mijn naam is niet belangrijk.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Luke Moore

    Ik spreidde mijn armen en gaf haar een knuffel.
    " Ik zei toch dat je niet altijd zo was? En dan ga ik je een naam geven. Wa dacht je van Zoey? Want ik heb geen zin om de hele tijd jou tegen je te zeggen," zei ik. "en je wilt de trui nog steeds niet?"

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 15:12 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Amy Michels

    Ik kijk even naar Luke die voorlopig niet bij het meisje weg lijkt te gaan, dus sta ik op van zijn bed en loop naar de mijne. Ik plof neer en staar naar het plafond. Ik wil naar huis, naar Londen, daar stiekem de lessen volgen en dansen omdat ik mag en het leuk vind. Niet onder mishandelde toestand.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Luke Moore

    Ik laat Zoey even met rust en besloot zometeen verder met haar te praten. Ik had Amy net zien opstaan.
    "Hoe is het aimz?" vroeg ik aan Amy en plofte naast haar op haar bed.

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 16:05 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Amy Michels

    'Het gaat prima, in hoever het kan,' mompel ik en kijk hem even aan. Dan wendt ik mijn blik weer af naar het plafond en blijf ernaar kijken. 'Sorry voor al die uitbranders.' Ik bijt op mijn lip. 'Ik mis mijn ouders gewoon en mijn oude leventje. Zouden ze me als vermist op hebben gegeven? Of hebben ze de zoektocht al gestaakt. Ik weet niet eens waar we zijn...'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Luke Moore

    "Het geeft niet. Het is frusterend weten dat je niks kan doen. Maar vertel me erover, je oude leven..."


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Amy Michels

    Ik kijk hem aan. 'Mijn leven was niet zo interessant hoor. Ik leefde gewoon in een achterwijk. Mijn moeder en vader konden het haast niet betalen en ik wilde dansen. Zo graag, maar we hadden geen geld. Dus heb ik een baantje genomen in het gebouw waar de danslessen waren en dan keek ik stiekem naar de les, terwijl ik de dansen daarna stiekem uitvoerde.' Ik glimlach even bij het idee. 'Totdat ik ineens achtervolgd werd toen ik het steegje uitkwam. Waarschijnlijk hebben ze de hele tijd naar mijn dansen staan kijken.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Luke Moore

    "Damn, dat is zwaar klote," zeg ik dan.
    "Maar waarom moet jij dan werken, je ouders kunnen dat toch ook, ik bedoel maar."


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Amy Michels

    Die opmerking maakt me weer kwaad. 'Ze werkte ook. Heel hard. Elke dag waren ze weg, van s'morgens vroeg tot s'avonds laat. Toen werd mijn moeder ontslagen en ging mijn vaders werk slecht, richting failliet. Ja, dan kan je er niet zoveel aandoen he? Ze wisten niet eens wat ik uitvoerde. Ze wisten niet van mijn baantje en ze wisten niet van mijn dansen. Ze deden hun best om mij en mijn broertje eten te geven en nieuwe kleding, om een dak boven ons hoofd te kunnen hebben!' Ik kijk hem kwaad aan, maar met tranen in mijn ogen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne