• Mijn broer heeft net een nieuwe vriendin en ik ga haar dit weekend voor het eerst ontmoeten. Voor het gemak hebben ze ook maar besluiten dat ze het hele weekend blijft logeren. Maar ik ken dat meisje niet en ben het soweiso niet gewend om mijn broer te moeten delen. Ik kan hem gewoon niet loslaten. Terwijl hij daar heel gemakkelijk mee is.

    En nu moet ik mijn huis gaan delen met een wildvreemde...

    [ bericht aangepast op 9 nov 2011 - 21:28 ]

    Oh man.. Hale toch, waarom maak je het ze toch elke keer zo makkelijk om zo te reageren? -_-


    ars moriendi

    Je kent haar niet eens, geef haar eerst een kans voor je zoiets zegt =)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Je kan haar ook welkom heten. Misschien is ze ook zenuwachtig om jou te ontmoeten?


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    *sigh* ... just.. no..


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    moet jij echt serieus overal over zeiken?
    Dude je broer is je eigendom niet hoor , krijg rare ideeën van jou
    En het is niet alleen jou huis hoor.
    Jouw broer loopt ook niet te zeiken als jij een scharrel mee neemt.
    Echt geezz


    I solemny swear i am up to no good

    Jackal schreef:



    No, srs, dafuq, je deelt je broer niet graag? Moet hij z'n hele leven single blijven omdat z'n zusje jaloers wordt op elk wijffie dat 'ie thuisbrengt? What the flying fuck is wrong with you?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Oke wat vind je van haar nu?


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Be Happy Drink Wodka sorry, vaag momentje. Maar wees blij voor ze!


    Don't dream your life, but live your dream!

    UPDATE:
    Ze is echt een schatje.
    Ze is 19 en ze heet Guusje.
    Mijn broer was volgens mij ook een beetje jaloers omdat Guusje ook vaak bij mij was dit weekend. Hahaha.

    Zie je nou wel.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    en zo zieje maar weer dat je overal over zeikt terwijl je niet eens weet hoe het afloopt...


    I solemny swear i am up to no good

    Je zal je broer toch eens los moeten laten en daarbij, het wordt wrs hardstikke gezellig.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Hale schreef:
    UPDATE:
    Ze is echt een schatje.
    Ze is 19 en ze heet Guusje.
    Mijn broer was volgens mij ook een beetje jaloers omdat Guusje ook vaak bij mij was dit weekend. Hahaha.


    Dat is hartstikke goed nieuws!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Hale? Waarom the fuck logeert jou vriendje en jou broers vriendinnetje de hele tijd bij jullie? Mijn pa zou me slachten als ik vertelde dat ik een jongen mee naar huis zou nemen en hij in me bed zou slapen.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    Hale? Waarom the fuck logeert jou vriendje en jou broers vriendinnetje de hele tijd bij jullie? Mijn pa zou me slachten als ik vertelde dat ik een jongen mee naar huis zou nemen en hij in me bed zou slapen.


    Huh? Is dat zo raar dan?

    Ach Mijn vader houd ons gewoon heel vrij.