• Mijn broer heeft net een nieuwe vriendin en ik ga haar dit weekend voor het eerst ontmoeten. Voor het gemak hebben ze ook maar besluiten dat ze het hele weekend blijft logeren. Maar ik ken dat meisje niet en ben het soweiso niet gewend om mijn broer te moeten delen. Ik kan hem gewoon niet loslaten. Terwijl hij daar heel gemakkelijk mee is.

    En nu moet ik mijn huis gaan delen met een wildvreemde...

    [ bericht aangepast op 9 nov 2011 - 21:28 ]

    Als ik jou was zou ik je er niet te veel zorgen over maken, en al helemaal geen vooroordelen maken omdat jij je broer liever niet deelt. Ik moest de vriendin van mijn broer in eerste instantie niet door eeeee vooroordelen die ik had. Ik ben blijkbaar zo gemeen gewees, dat ik haar een aantal keer had laten huilen. En dat terwijl ze er hartstikke lief is en ze is nu echt een goede vriendin van me. Ik hoop voor je dat ze meevalt (:


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    wees blij


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik snap wel dat het best moeilijk is, maar misschien is ze wel heel aardig en kan je goed met haar opschieten. :')


    Don't forget to b.r.e.a.t.h.e

    Jackal schreef:



    No, srs, dafuq, je deelt je broer niet graag? Moet hij z'n hele leven single blijven omdat z'n zusje jaloers wordt op elk wijffie dat 'ie thuisbrengt? What the flying fuck is wrong with you?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Lol.
    It sounds wrong, my dear. :W


    "Well, well. Look who we've got here!"

    wou net vragen waarom iedereen zo negatief is, bleek het Hale te zijn.


    -

    Misschien is ze wel aardig.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    SmileLullaby schreef:
    wou net vragen waarom iedereen zo negatief is, bleek het Hale te zijn.


    O? dus het is normaal zo te reageren in mijn topics?

    Aan de andere kant moest hij 't ook accepteren bij jouw vriendjes. 't Zal vast wel meevallen, wie weet worden jullie nog goeie vriendinnen :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Assassin schreef:
    Zo, je kan ook overdrijven hoor. D: Je broer zeurt toch ook niet als jou vriend er is? Wees gewoon blij voor hem.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Hale schreef:
    (...)

    O? dus het is normaal zo te reageren in mijn topics?

    Het is niet echt aardig, maar wel een beetje normaal geworden, ja. En niet omdat jij het bent, maar omdat je van die topics aanmaakt waarbij iedereen iets heeft van: Ogod.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    C18 schreef:
    Aan de andere kant moest hij 't ook accepteren bij jouw vriendjes. 't Zal vast wel meevallen, wie weet worden jullie nog goeie vriendinnen :]


    Ja dat zou best kunnen.

    Je huis delen? Dat vind ik een beetje overdreven, als jouw vriendje komt slapen moet hij ook zijn huis delen. Dus daar zou ik me niet te druke over maken als jij het was. En niet zo negatief over die vriendin, zoals hierboven als wordt gezegd, wie weet is ze aardig, en heb je er een soort van leuke zus bij!


    Travel far enough, you'll meet yourself

    ten eerste is het niet jouw huis, maar dat van je ouders
    en te tweede: misschien is ze wel hartstikke aardig, ik zal maar niet te snel oordelen over mensen

    MoonyLove schreef:
    Ik snap wel dat het best moeilijk is, maar misschien is ze wel heel aardig en kan je goed met haar opschieten. :')


    Save me from myself.