• Mijn broer heeft net een nieuwe vriendin en ik ga haar dit weekend voor het eerst ontmoeten. Voor het gemak hebben ze ook maar besluiten dat ze het hele weekend blijft logeren. Maar ik ken dat meisje niet en ben het soweiso niet gewend om mijn broer te moeten delen. Ik kan hem gewoon niet loslaten. Terwijl hij daar heel gemakkelijk mee is.

    En nu moet ik mijn huis gaan delen met een wildvreemde...

    [ bericht aangepast op 9 nov 2011 - 21:28 ]

    RainbowDash schreef:
    Uhm... Jij lag na iets van 2-3 dagen ook al met je beste vriend in bed. Op een gegeven moment heb je in een topic gezegd dat je niet zou kunnen slapen omdat hij er niet zou zijn, wat dus betekent dat hij regelmatig was blijven logeren. Dan vindt ik dit wel een beetje hypocriet (cat)


    Dat is waar.

    Maar het is mijn broer...

    De jongen die elke avond bij mijn voeten slaapt gewoon omdat hij dat gezeillig vind. de jongen die helpt mijn wiskunde te maken. En ik ben blij voor hem echt maar ik kan hem gewoon niet zo goed loslaten.

    Ach zeur niet! Je moet juist blij zijn voor hem! En wat maakt het nou uit, ze zal vast en zeker wel aardig en lief zijn, je kent haar nog niet eens!! + En los laten kan moeilijk zijn, maar nog het zal er ooit van moeten komen! (A)

    Dus- je hebt liever dat je broer zijn vriendin buiten schopt en niet laat logeren omdat jij bezitterig bent? Leuke zus ben jij. :W


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Assassin schreef:
    Zo, je kan ook overdrijven hoor. D: Je broer zeurt toch ook niet als jou vriend er is? Wees gewoon blij voor hem.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Hale schreef:
    (...)

    Dat is waar.

    Maar het is mijn broer...

    De jongen die elke avond bij mijn voeten slaapt gewoon omdat hij dat gezeillig vind. de jongen die helpt mijn wiskunde te maken. En ik ben blij voor hem echt maar ik kan hem gewoon niet zo goed loslaten.


    Vraag hem om tips. Ik geloof dat hij jou heel regelmatig heeft moeten loslaten toen <_<


    quidquid excusatio prandium pro

    Hale schreef:
    (...)

    Dat is waar.

    Maar het is mijn broer...

    De jongen die elke avond bij mijn voeten slaapt gewoon omdat hij dat gezeillig vind. de jongen die helpt mijn wiskunde te maken. En ik ben blij voor hem echt maar ik kan hem gewoon niet zo goed loslaten.

    Een jongen met een beetje verkeerde band met zijn zus?
    Je houd het toch niet tegen, hij zal wel vaker haar of een andere mee nemen. Ooit zou hij trouwen en uit huis gaan.
    Je kan hem moeilijk wast ketenen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Jeez, iedereen is weer eens lekker aardig hier op Q!
    Ik snap je wel hoor (: Beetje moeilijk is het wel, maar als je een andere instelling zou hebben is ze vast nog veel aardiger! (':
    Succes!


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Jackal schreef:



    No, srs, dafuq, je deelt je broer niet graag? Moet hij z'n hele leven single blijven omdat z'n zusje jaloers wordt op elk wijffie dat 'ie thuisbrengt? What the flying fuck is wrong with you?


    Shoganai i ne~

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Vraag hem om tips. Ik geloof dat hij jou heel regelmatig heeft moeten loslaten toen <_<


    Dat is waar.

    Hale schreef:
    (...)

    Dat is waar.

    Maar het is mijn broer...

    De jongen die elke avond bij mijn voeten slaapt gewoon omdat hij dat gezeillig vind. de jongen die helpt mijn wiskunde te maken. En ik ben blij voor hem echt maar ik kan hem gewoon niet zo goed loslaten.
    Hij gaat niet opeens verhuizen naar de andere kant van de wereld hoor...


    Life is hard and then we die

    Jackal schreef:



    No, srs, dafuq, je deelt je broer niet graag? Moet hij z'n hele leven single blijven omdat z'n zusje jaloers wordt op elk wijffie dat 'ie thuisbrengt? What the flying fuck is wrong with you?


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Dat deel van dat je het niet leuk vindt dat een wildvreemde in je huis komt slapen snap ik nog net.
    Maar dat van dat loslaten vind ik een beetje onzin.


    effort never betrays you

    Hale schreef:
    (...)

    Dat is waar.

    Maar het is mijn broer...

    De jongen die elke avond bij mijn voeten slaapt gewoon omdat hij dat gezeillig vind. de jongen die helpt mijn wiskunde te maken. En ik ben blij voor hem echt maar ik kan hem gewoon niet zo goed loslaten.
    Ja, en toen jij je beste vriend zat te bangen was jij ook zijn zusje. Het zusje dat hij hielp met wiskunde, het zusje waarmee hij in slaap viel. Dus, niet zeiken.


    Advice is what we ask for when we know the answer, but wish we didn't.


    Sorry. Moest ff.
    Oordeel pas als je haar kent, misschien is ze wel heel erg aardig (:


    26 - 02 - '16

    Oordeel pas als je haar kent.
    En je broer is toch gewoon bij jou thuis?Misschien heeft hij wel een verrassing dat hij iets leuk doet met jou en zijn vriendin.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"