• Mijn broer heeft net een nieuwe vriendin en ik ga haar dit weekend voor het eerst ontmoeten. Voor het gemak hebben ze ook maar besluiten dat ze het hele weekend blijft logeren. Maar ik ken dat meisje niet en ben het soweiso niet gewend om mijn broer te moeten delen. Ik kan hem gewoon niet loslaten. Terwijl hij daar heel gemakkelijk mee is.

    En nu moet ik mijn huis gaan delen met een wildvreemde...

    [ bericht aangepast op 9 nov 2011 - 21:28 ]

    Eind goed, al goed.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    *slaat met hoofd op toetsenbord*

    Verhuis naar een andere site met een forum?

    Hale schreef:
    (...)

    Huh? Is dat zo raar dan?

    Ach Mijn vader houd ons gewoon heel vrij.

    Hoe oud was jij ook al weer?(cat)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik zei het toch, je moest haar gewoon een kans geven en niet zo negatief denken =)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Hale schreef:
    UPDATE:
    Ze is echt een schatje.
    Ze is 19 en ze heet Guusje.
    Mijn broer was volgens mij ook een beetje jaloers omdat Guusje ook vaak bij mij was dit weekend. Hahaha.

    Ik ga het toch zeggen: See? :Y).


    No growth of the heart is ever a waste

    Zie je het (:
    Je moet geen vooroordelen hebben (:


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Uneventful schreef:
    Hale? Waarom the fuck logeert jou vriendje en jou broers vriendinnetje de hele tijd bij jullie? Mijn pa zou me slachten als ik vertelde dat ik een jongen mee naar huis zou nemen en hij in me bed zou slapen.

    Mijn moeder zou me waarschijnlijk ook vermoorden. Althans.. een paar jaar terug, nu zou ze d'r alleen moeilijk over doen. God, wat een drama toen. Haalde meteen m'n opa en oma erbij toen ik vroeg of ik bij m'n vriend mocht blijven slapen. Daaamn. Afijn, offtopic.


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    (...)
    Mijn moeder zou me waarschijnlijk ook vermoorden. Althans.. een paar jaar terug, nu zou ze d'r alleen moeilijk over doen. God, wat een drama toen. Haalde meteen m'n opa en oma erbij toen ik vroeg of ik bij m'n vriend mocht blijven slapen. Daaamn. Afijn, offtopic.


    Mijn oma was nog erger. Ze haalde de bijbel erbij toen ze hoorde dat ik een vriendje had. En ik moest beleefd blijven. :((


    26 - 02 - '16

    Hale schreef:
    UPDATE:
    Ze is echt een schatje.
    Ze is 19 en ze heet Guusje.
    Mijn broer was volgens mij ook een beetje jaloers omdat Guusje ook vaak bij mij was dit weekend. Hahaha.

    Waarom zet je eigenlijk alles hier letterlijk neer alsof je het in een dagboek schrijft? Naam, leeftijd, alles. Niet persoonlijk hoor, maar het viel me gewoon nogal op.


    ars moriendi

    zie je nou wel dat het meevalt ??
    niet zo snel vooroordelen hebben over mensen die je niet kent

    Assassin schreef:
    Zo, je kan ook overdrijven hoor. D: Je broer zeurt toch ook niet als jou vriend er is? Wees gewoon blij voor hem.


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Uneventful schreef:
    Hale? Waarom the fuck logeert jou vriendje en jou broers vriendinnetje de hele tijd bij jullie? Mijn pa zou me slachten als ik vertelde dat ik een jongen mee naar huis zou nemen en hij in me bed zou slapen.


    Dat verschilt gewoon bij iedereen.
    De vriendinnen van mijn broers sliepen hier ook vaak. Dat is gewoon maar net hoe je ouders er over denken.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Starkiller schreef:
    *slaat met hoofd op toetsenbord*

    Verhuis naar een andere site met een forum?


    _O_

    Trouwens wie noemt zijn dochter nu Guusje?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Buddy schreef:
    (...)

    _O_

    Trouwens wie noemt zijn dochter nu Guusje?

    Ik heb ergere namen gehoord. :'D
    Dit is best een normale naam, vergeleken met de namen van tegenwoordig. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Think TWICE before you open a topic, Hale. Ik hoop dat dit je gedachten opfrist :)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!