• aan alle Belgen onder ons:

    Morgen is het 11 november. Een vrije dag door Wapenstilstand.
    Het is ook de dag waarop er honderden vrijwilligers de straten aflopen, huis aan huis, om giften te collecteren (of stiftjes, kaartjes, potloden,... te verkopen) voor de 11.11.11-actie.
    Dit is dus een warme oproep aan de Belgen die een vrijwilliger voor de deur krijgen, om de deur niet voor onze neuzen dicht te smijten! Of gewoon te doen alsof je niet thuis bent.

    Ja, ik ben al een vijftal jaar vrijwilliger. Ik heb al ontelbaar veel deuren tegen mijn neus gekregen en ook al ontelbaar veel onbeschofte opmerkingen. Ik zeg je, wij zijn ook maar mensen die onze vrije dag opofferen om iets te doen voor het goede doel.

    Dus. Hierbij: Wat doen jullie als er een vrijwilliger voor het goede doel (11.11.11-actie of iets anders) aan jullie deur bellen?

    [ bericht aangepast op 10 nov 2011 - 20:23 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Aquila schreef:
    (...)
    Te zien waar je woont, hé, in een godsvergeten boerengat
    en hoeveel vrijwilligers er in jullie buurt zijn...
    Soms kunnen wij ook niet alle straten doen.


    in een boerengat doen ze het toch ook
    kijk maar naar ons, we wonen beide in boerengat ehn xD

    Lynnx schreef:
    (...)

    in een boerengat doen ze het toch ook
    kijk maar naar ons, we wonen beide in boerengat ehn xD

    Ja, maar wij hebben in R+W ook nog veel vrijwilligers.
    Ik zal ze morgen eens tellen.
    En het 'park' slaan we ook niet over, want als de rijken iets geven, is het vaak wel een serieuze brok. (briefje 50)
    de centra slaan we ook niet over, maar bv BB en mijn straat soms wel als er vrijwilligers niet komen.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Austen schreef:
    Ik koop nooit iets. Sorry, maar ik vind het geldverspilling. Ik blijf wel altijd vriendelijk en zeg dat ik niet geïntreseerd ben :Y)


    None but ourselves can free our minds.

    Aquila schreef:
    (...)
    Ja, maar wij hebben in R+W ook nog veel vrijwilligers.
    Ik zal ze morgen eens tellen.
    En het 'park' slaan we ook niet over, want als de rijken iets geven, is het vaak wel een serieuze brok. (briefje 50)
    de centra slaan we ook niet over, maar bv BB en mijn straat soms wel als er vrijwilligers niet komen.


    achja pff, die afkortingen worden ingewikkeld
    ik snap je r en w maar je bb niet
    en ja ik woon in zo'n goed park XD

    Wij doen dan gewoon open en geven hen iets. (:


    Save me from myself.

    Ik geef altijd geld, of iets anders als ze daarom vragen.
    Mijn vader loopt al 12 jaar voor de brandwonden stichting en toen hij twee keer niet kon heb ik dat voor hem gedaan ^^


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Oh, en kinderpostzegels betalen we ook altijd. :'D


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    wij doen altijd wel open en geven iets, maar op 11 november ben ik nogal depressief en zie ik er uit als een wrak dus laat ik meestal 1 van mijn ouders open doen

    [ bericht aangepast op 11 nov 2011 - 0:59 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Gelukkig wonen wij op een plek waar geen kind komt. :]


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik ben veel te goedzakkerig. Ik háát kinderen, maar toch geef ik ze snoep met Sint Maarten.
    En al die andere acties ook. FML.
    Alhoewel, ik heb nog geen geld gegeven voor Dance for Life. - evil laugh -
    En dat ga ik ook niet geven, want het komt toch nooit terecht waat het eigenlijk zou moeten.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Assassin schreef:
    Ik ben helaas geen Belg maar ik zou dat dus echt niet doen, dat is onbeleefd.
    Bij ons komen kinderen op 11 november langs voor Sint Maarten, zingen ze liedjes met lampionnen aan de deur en krijgen ze snoep.


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Aquila schreef:
    (...)
    Wel, wij, van de 11.11.11-actie, hebben wel cacaopoeder, stiftjes, potloden, kaartjes en afwisselend nog iets; truffels of magneten ofzo.
    Telt dat?

    Bij ons verkoopt de chiro dat elk jaar. En die moeten niet vrezen voor een toeslaande deur aangezien wij altijd wel iets kopen, meestal cacaopoeder :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay