• Ik speel gewoon nice and clean MW3, when suddenly, a wild crash appears! Ik haal mijn disk uit mijn x-box en BAM:



    Bye, level 56. *O*


    Edit: Kso, Colibre used phonecall on Klantenservice. Klantenservice sends new copy and x-box 360 pakket! PRRRROFIT.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2011 - 10:13 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    fucking xdoos :w
    ok jk, ps3fangirling much.
    maar, dafuq? dat filthy trol.
    Is er garantie op die moordende xbox van je?


    I live for the applause, you will die for it.

    Jackal schreef:
    (...)
    BF3 heeft nog geen schling gezegd. Dus ga ik daar maar aan verder. (wbw)


    Heb je je op battlelog ingeschreven? nou wil ik je stats zien :P


    quidquid excusatio prandium pro

    OMG NOOOOSH DDDDDDDDD:
    I feel so sorry for ya.


    Olive

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Oh shit! Het is echt waar? D:

    Ik dacht dat je liep te trollen... xD
    In that case it sucks D:

    Hoe is mw3 eigenlijk? hoor dat ie heel erg zelfde is als mw2, maar weet niet of dat door de anti-fanboys komt of dat het zo is D:



    MW3 schijnt nóg makkelijker te modden zijn dan MW2, dus nóg meer hackers, modded lobbies, et cetera.
    http://tweakers.net/nieuws/77992/tweaker-legt-xp-hack-in-modern-warfare-3-bloot.html
    Suddenly everyone level 80.

    MW3 lijkt mij het sowieso niet waard om te kopen, aangezien ze nog steeds de zelfde engine gebruiken.

    WTF XD :O omg das echt niet goed hoor :O

    Joker schreef:
    fucking xdoos :w
    ok jk, ps3fangirling much.
    maar, dafuq? dat filthy trol.
    Is er garantie op die moordende xbox van je?

    Ye. Krijg 'm waarschijnlijk terug. Hij had Forza ook al meedogenloos opgeslokt. X-BOX 360 PAKKET FTW!


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Madotsuki schreef:
    (...)


    MW3 schijnt nóg makkelijker te modden zijn dan MW2, dus nóg meer hackers, modded lobbies, et cetera.
    http://tweakers.net/nieuws/77992/tweaker-legt-xp-hack-in-modern-warfare-3-bloot.html
    Suddenly everyone level 80.

    MW3 lijkt mij het sowieso niet waard om te kopen, aangezien ze nog steeds de zelfde engine gebruiken.


    Engine maakt me niet uit. hoe langer je hem gebruikt hoe beter hij loopt, en graphics maken me sowieso niet uit. Heb alleen nooit echt van de run and gun gehouden van cod. Bf3 heeft meer teamwerk, ik vind reviven altijd leuk en dat mis ik in cod. Maar een vriend van me is eraan verslaafd en mss haal ik om met hem te kunnne spelen, als het niet zelfde is als mw2 <_<


    quidquid excusatio prandium pro

    Northanger schreef:
    ow, fuck, dat is niet zo goed o.O


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    godverdomme als dat nou zou gebeuren bij mijn uncharted 3 zou ik de hele tent hier overhoop halen en die hele ps3 door de mudderfukkin kamer gooien.
    FU.


    I live for the applause, you will die for it.

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Engine maakt me niet uit. hoe langer je hem gebruikt hoe beter hij loopt, en graphics maken me sowieso niet uit. Heb alleen nooit echt van de run and gun gehouden van cod. Bf3 heeft meer teamwerk, ik vind reviven altijd leuk en dat mis ik in cod. Maar een vriend van me is eraan verslaafd en mss haal ik om met hem te kunnne spelen, als het niet zelfde is als mw2 <_<


    Nope, hoe langer je hem gebruikt, hoe minder zwaar hij word voor de hardware (met uitzondering voor consoles omdat die nog op hardware uit 2005 zitten).

    [ bericht aangepast op 10 nov 2011 - 21:24 ]

    Joker schreef:
    godverdomme als dat nou zou gebeuren bij mijn uncharted 3 zou ik de hele tent hier overhoop halen en die hele ps3 door de mudderfukkin kamer gooien.
    FU.

    Eerst: Foto. Ik ben naar beneden gerend, liet het zien aan mijn ouders, -die in de lach schoten-, rende weer naar boven, flikkerde de cd uit het raam, maakte dit topic aan, en ging toen keihard trollen op 4Chan.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Jackal schreef:
    (...)
    Eerst: Foto. Ik ben naar beneden gerend, liet het zien aan mijn ouders, -die in de lach schoten-, rende weer naar boven, flikkerde de cd uit het raam, maakte dit topic aan, en ging toen keihard trollen op 4Chan.
    Ik zie t al helemaal voor me trololo, zoals een kind naar beneden rennen, ''MUUUUUUUUUM! :c''
    okok.
    dude maak foto van de cd die buiten ligt vanuit je raam w00t.


    I live for the applause, you will die for it.

    Madotsuki schreef:
    (...)

    Nope, hoe langer je hem gebruikt, hoe minder zwaar hij word voor de hardware (met uitzondering voor consoles omdat die nog op hardware uit 2005 zitten).


    Nee. Je haalt bugs uit de engine en je tweakt hem. MW3 heeft minder visuele bugs dan battlefield 3, omdat battlefield een nieuwere engine heeft die minder getweaked is. Dit heeft natuurlijk ook nadelen (cod ziet er minder mooi uit, vooral op pc, heeft geen destruction) maar ook voordelen (het loopt beter, je zult niet zo snel iemand neerschieten waarna zijn dooie lichaam overeind blijft staan in dezelfde houding)


    quidquid excusatio prandium pro

    Wow, jouw X-box is geweldadig. D:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Joker schreef:
    (...)Ik zie t al helemaal voor me trololo, zoals een kind naar beneden rennen, ''MUUUUUUUUUM! :c''
    okok.
    dude maak foto van de cd die buiten ligt vanuit je raam w00t.

    Ik zie hem nou niet liggen. Donker, jw. Als ik morgen van school kom, dan check ik 'm wel even.

    Mama's reactie was dan ook: 'Hey. Hij's kapot'.
    NO FUCKING SHIT BITCH.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)