• Ik heb met Sebastian een discussie over samenwerken.

    Wat is samenwerken?
    Een voorbeeld: Met drama moet je met een klasgenoot een scene schrijven. Eerst moeten de personages bedacht worden, dan moet de scene geschreven worden en dan moeten jullie oefenen.

    Ga je dan de opdrachten verdelen? Bijv: jij bedenkt 1 personage en je klasgenoot de andere, en jij schrijft een deel van de tekst en je klasgenoot het tweede deel, en dan leer je beide de tekst en dan ga je dat laten zien aan de klas?

    Of ga je overleggen? Je overlegt samen over de personages, als jij iets bedenkt dan keurt de ander dat gelijk af of goed. Als je het eens bent schrijf je het pas definitief op. Etc. etc.

    Hoe doe jij het en wat vind jij samenwerken?
    (baby)

    Het tweede. Anders merk je een verschil van stijl op.
    Maar soms, bij groepswerken met aparte delen, doe ik het wel apart.

    [ bericht aangepast op 25 okt 2010 - 18:11 ]


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Dat is beide goed. dunno, ligt eraan wat jullie het handigste vinden? Al is het 2e deel veel fijner aangezien je dan ook weet waar je aan begint. Bij idee 1 laat je de ander maar z'n gangetje gaan en kunnen er dingen uitkomen die je helemaal niet leuk vind.

    enzeau.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik zou voor het tweede gaan, dat vind ik echt samenwerken.


    Life is hard and then we die

    Nja bij het tweede heb je wel een probleem als één iemand niet echt mee wil werken. Dan moet je veel meer doen omdat de opdracht toch af moet.
    Maar het is niet altijd zo makkelijk om het op de eerste manier te doen.

    Vandaar :9~

    het is heel ingewikkeld omdat samenwerken onder veel dingen vald

    maar in het algemeen in het samen werken in mijn ogen: Samen beginnen ideen bedenken, en uitwerken en samen presenteren samen iets maken en afronden zo zie ik het.


    Some angels have no wings.

    Ik kan niet zo goed uitleggen wat het is, maar ik heb er een hekel aan. In sommige gevallen dan, met hockey bijvoorbeeld niet. Maar met schoolprojecten wel, mehe.


    I recycle my thoughts.

    Ze zijn beiden goed.
    In principe is het 2de het beste, omdat je het dan echt samen doet. Maar dan moet je wel iemand hebben die goed mee wil werken en waarmee je goed kan opschieten.
    Als dat laatste niet het geval is dan werkt het 1ste het beste.
    Maar beiden is dus samenwerken, maar in verschillende situaties.


    To live would be an awfully big adventure

    Het eerste. Ik ben sowieso toch wat meer individueel, dus als ik dan toch moet samenwerken is dat wel een uitkomst!


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Parviainen schreef:
    Dat is beide goed. dunno, ligt eraan wat jullie het handigste vinden? Al is het 2e deel veel fijner aangezien je dan ook weet waar je aan begint. Bij idee 1 laat je de ander maar z'n gangetje gaan en kunnen er dingen uitkomen die je helemaal niet leuk vind.

    enzeau.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    De 1e, dan kunnen we allebei iets toevoegen wat we samen leuk vinden


    Today will be Girl's Day party with you~

    Meestal verdelen wij gewoon het werk, en voegen het later samen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Wat ik zou kiezen ligt eraan met wie ik zou moeten werken, als het een vriendin van me zou zijn zouden we het tweede doen, bij iemand die ik minder aardig vind eerder het tweede, denk ik. Maar ik vind dat het allebei samenwerken is, want ook bij de eerste moet je uiteindelijk samen presenteren wat je hebt gemaakt.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    kan allebei (A)


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Het tweede.
    Bij ons op school wordt dat er door de leraren altijd bijgezegd, dat als je per twee werkt je moet overleggen, haha.
    Bij dat eerste werk je niet samen, hè.
    Het is toch niet zo dat als je samen een werk maakt, je daarom samen werkt?
    Dit is vaag.

    [ bericht aangepast op 25 okt 2010 - 22:50 ]


    effort never betrays you

    het tweede :'D


    If I had you, life would be a party it'd be ecstasy.