• Ik speel gewoon nice and clean MW3, when suddenly, a wild crash appears! Ik haal mijn disk uit mijn x-box en BAM:



    Bye, level 56. *O*


    Edit: Kso, Colibre used phonecall on Klantenservice. Klantenservice sends new copy and x-box 360 pakket! PRRRROFIT.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2011 - 10:13 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    WTF? Hoe kan dat?
    Klote, wel.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Misschien vond jouw X-box het spelletje niet zo leuk? (cat)

    Maar dat zuigt. Hard. Gecondoleerd D:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik zou even de driver van je xbox goed nakijken (':


    your eyes are like stars in the night.

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Nee. Je haalt bugs uit de engine en je tweakt hem. MW3 heeft minder visuele bugs dan battlefield 3, omdat battlefield een nieuwere engine heeft die minder getweaked is. Dit heeft natuurlijk ook nadelen (cod ziet er minder mooi uit, vooral op pc, heeft geen destruction) maar ook voordelen (het loopt beter, je zult niet zo snel iemand neerschieten waarna zijn dooie lichaam overeind blijft staan in dezelfde houding)

    5/10
    Er zit nog steeds bijna het zelfde aantal bugs in als in CoD4 en de engine is ook ampers getweaked, het enige wat is toegevoegd in de afgelopen 4 COD delen is SSAO op de pc. THAT SURE IS A LOT OF TWEAKING.

    En de reden dat BF3 meer grafische fouten heeft, komt door het feit dat DICE even goed is in optimalisatie als Crytek.

    Niet te vergeten dat Frostbite 2.0 gewoon een zwaar gemodificeerde versie is van Frostbite 1.5.

    http://www.anandtech.com/bench/Product/292?vs=294
    Een graka van de vorige generatie (5xxx) vergeleken met een graka uit de huidige generatie (6xxx).

    Hardware word ook steeds beter, de games van 2011 worden enkel tegengehouden door de consoles die nog op hardware van 2005 zitten. En zo te zien blijven Sony en Microsoft die hardware nog uitmelken tot 2013/2014.

    Poseidon schreef:
    Ik zou even de driver van je xbox goed nakijken (':

    Ik ga morgen de klantenservice bellen en zeggen dat mijn X-box mijn disk gesloopt heeft.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Jackal schreef:
    (...)
    Ik ga morgen de klantenservice bellen en zeggen dat mijn X-box mijn disk gesloopt heeft.


    ...Je Xbox heeft zijn HDD gesloopt?

    damn das klote :O net mw3 dan dat.

    ps ik haal hem niet hou het wel op black ops xd


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Madotsuki schreef:
    (...)

    ...Je Xbox heeft zijn HDD gesloopt?

    Mijn X-box sloopte MW3. Ik durf 'm niet meer aan te zetten, eigenlijk. AHAHAHA.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Jackal schreef:
    (...)
    Ik ga morgen de klantenservice bellen en zeggen dat mijn X-box mijn disk gesloopt heeft.

    Zou ik ook doen, mijn xbox is van een matras afgevallen dat op de grond lag en hij doet nu PRRRRRRRKKSSSSSHHHHHT en hij speelt (nog) élk spel behalve COD MW2. ;s


    your eyes are like stars in the night.

    Je leven ben je niet kwijt hoor dat staat online :]
    En tja Xbox, kan je verwachten als je zo'n microsoft ding koopt :3

    [ bericht aangepast op 10 nov 2011 - 21:42 ]


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Ik denk zomaar he dat je niet de enige bent..


    Life is hard and then we die

    Had je op de poppetjes of op de dvd geschoten? :W


    Let it come and let it be

    heb je het bonnetje nog? :3

    [ bericht aangepast op 10 nov 2011 - 21:50 ]


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Jackal schreef:
    (...)
    Mijn X-box sloopte MW3. Ik durf 'm niet meer aan te zetten, eigenlijk. AHAHAHA.


    Nee, jij zegt dat ie de disK hebt gesloopt, waarmee je zegt dat hij de HDD (hard disK drive) heeft gesloopt.

    Madotsuki schreef:
    (...)

    Nee, jij zegt dat ie de disK hebt gesloopt, waarmee je zegt dat hij de HDD (hard disK drive) heeft gesloopt.


    Ja pf. Ik sloopte de disc. Colibre let voor een keer niet op le spelling. Suddenly. BAM.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)