• lief! Mijn busmaatjé en zijn neef stapte samen met mij af aan ons busplein en toen hebben we nog even staan praten. Toen hij door moest draaide hij hem om en zei hij : " Moet je knuffel hebben?" Met zo echte puppyogen. Ik keek hem heel verward aan en toen zei hij : "Ik ga jou gewoon knuffel geven!" En gaf me een afscheidsknuffel ik vind dat echt zo lief , want hij is niet echt een knuffelpersoontje. Ik stond er echt even versteld van. Dan beschermde hij me ook op de bus toen ik bijna viel. De bus stopte en ik verloor evenwicht en hij greep me beet om me recht te houden. Vandaag was gij echt zo lieff. -a- Heeft iemand nog zo'n vriend/vriendin die opeens uit het niks lief begint te doen?

    Sorry ik wou dit gewoon ergens kwijt c:


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    Nope. Die van mij zijn allemaal gemeen. (cat)


    I can't even think straight.

    Haha, dat is inderdaad lief c: Ik ken geen jongens die me zouden knuffelen (cat) En mijn vriendinnen doen eerder uit het niets (gespeeld) gemeen, haha :'D

    [ bericht aangepast op 10 nov 2011 - 22:15 ]


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ja mijn broer en mijn beste vriend.

    En natuurlijk mijn vriend.

    ikke was lief! Maar dat ben ik altijd :3


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    ikke was lief! Maar dat ben ik altijd :3

    - krijgt een heftige hoestbui -
    Yeah, sure.
    Mijn moeder deed heel lief, door mij thee en koekjes te geven toen ik vanmiddag niet lekker was. (bloos)
    En mijn vader doet altijd awesome. *O*


    "Well, well. Look who we've got here!"


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Mijn beste vriend. Ik zie hem eens in de twee maanden of zo, maar dan is hij wel ontzettend lief. (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Haha,ik heb soms van die rare buien 8D
    Dan doe ik heel lief,koop ik alles wat ze willen etc.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Een hele goede vriend/crush. Hij smste laatst: 'jij bent altijd al lief geweest. En ik krijg nog een knuffel van jou. <3. Xxx.'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Schneider schreef:
    Een hele goede vriend/crush. Hij smste laatst: 'jij bent altijd al lief geweest. En ik krijg nog een knuffel van jou. <3. Xxx.'


    Awwh.. Dat is lief :3

    @ Topicberichtgevalding:
    Ik heb ook een paar van dat soort vrienden (:

    [ bericht aangepast op 11 nov 2011 - 16:23 ]


    26 - 02 - '16

    Jep, mijn ex.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Roux schreef:
    (...)
    - krijgt een heftige hoestbui -
    Yeah, sure.
    Mijn moeder deed heel lief, door mij thee en koekjes te geven toen ik vanmiddag niet lekker was. (bloos)
    En mijn vader doet altijd awesome. *O*


    Ik was lief voor sam D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Ja, mijn vriend, haha. Oh en mijn moeder de laatste tijd, die is echt knuffelig of zo! (:

    iPotter schreef:
    Haha, dat is inderdaad lief c: Ik ken geen jongens die me zouden knuffelen (cat) En mijn vriendinnen doen eerder uit het niets (gespeeld) gemeen, haha :'D


    Save me from myself.