• Geen idee waar dit moest, dus als het ergens ander moet, gelieve het te veranderen a.u.b.

    Ik zou eens graag willen weten. Wie is er fan van Bruno Mars? Want in Word ben ik bezig met een verhaal. Ik vertaal elk hoofdstuk naar het Engels, en er lezen toch wel al wat mensen het op Twitter. Ik zou het graag hier ook online willen zetten, maar ik zou het niet doen als ik maar 5 lezers heb ofzo. Dus zouden jullie een verhaal van Bruno Mars lezen als ik het online zou zetten?

    [ bericht aangepast op 11 nov 2011 - 14:05 ]


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Rizardo schreef:
    (...)

    Doe iedereen een plezier en werk aan je spelling en grammatica...

    Heiij sulle we deete tis 11/11/11 ick kan goew spelle se (bloos)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Jackal schreef:
    (...)
    Stoere meid. Je opwinden over een persoon dat zich kapotlacht over je reacties. Ik scheld niemand uit. Ik noem je een newfag.

    Dat is 't 'm net, he... "Stoere meid"...
    Jij, stoere meid. Denken dat je stoer bent met je tattoo gedoe, 'stoere' reacties, profielplaatje etc.
    Ugh..
    Trouwens, ik vroeg gewoon wat je bedoelde op mijn reactie, en gij begint opeens vreemd te doen...
    Ik kan er niets aan doen dat ik simpele dingen soms ni snap, oké, ik ben traag van begrip maar zeg dan gwn duidelijk wa er is en begin ni meteen zo ridiculous te doen.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Jackal schreef:
    (...)
    Heiij sulle we deete tis 11/11/11 ick kan goew spelle se (bloos)



    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hij heeft goeie liedjes, maar dat is ook alles. Ik zou geen verhalen lezen over hem.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Rizardo schreef:
    (...)

    Doe iedereen een plezier en werk aan je spelling en grammatica...

    Normaal hou ik mij daar ook aan ma in zo'n geval hou ik mij er ni aan, trouwens, tis nog altij een vrije site e...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Moffeltje schreef:
    (...)
    Normaal hou ik mij daar ook aan ma in zo'n geval hou ik mij er ni aan, trouwens, tis nog altij een vrije site e...


    Zou je dat naar Nederlands willen vertalen, zodat ik je kan begrijpen?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Rizardo schreef:
    (...)

    Zou je dat naar Nederlands willen vertalen, zodat ik je kan begrijpen?

    This is too insane...
    Dit is allemaal niet mijn probleem, hoor. Jullie hebben duidelijk problemen met mij. Leuk voor jullie, mij kan het geen fuck schelen!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    ik denk wel dat ik dat zou lezen, ligt er ook aan of ik je schrijfstijl leuk vind maar bruno mars is wel leuk


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Moffeltje schreef:
    (...)
    This is too insane...
    Dit is allemaal niet mijn probleem, hoor. Jullie hebben duidelijk problemen met mij. Leuk voor jullie, mij kan het geen fuck schelen!


    You made my day, dear.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Moffeltje schreef:
    (...)
    Dat is 't 'm net, he... "Stoere meid"...
    Jij, stoere meid. Denken dat je stoer bent met je tattoo gedoe, 'stoere' reacties, profielplaatje etc.
    Ugh..
    Trouwens, ik vroeg gewoon wat je bedoelde op mijn reactie, en gij begint opeens vreemd te doen...
    Ik kan er niets aan doen dat ik simpele dingen soms ni snap, oké, ik ben traag van begrip maar zeg dan gwn duidelijk wa er is en begin ni meteen zo ridiculous te doen.

    Let me get my incredibly awesome facts straight:
    1. Ik pronk met het feit dat ik tatoeëerder en piercer ben. Ofc. Omdat jij het nooit in je leven zal doen. (bloos)
    2. Mijn 'stoere reacties' zijn zo 'stoer' omdat ik geen blad voor de mond neem, en het me geen ene fuck boeit wat mensen denken. :W
    3. Mijn profiel, noch het plaatje ervan hebben niks te maken met mijn reacties. Jerry Only is held. Zal je wel niet kennen, maar och.

    En ik begon niet op je te beefen, meisje. Ik zei slechts dat ik het raar vond dat jij leesbare tekst kan verstaan.

    CASE: RESTED.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Jackal schreef:
    (...)
    Let me get my incredibly awesome facts straight:
    1. Ik pronk met het feit dat ik tatoeëerder en piercer ben. Ofc. Omdat jij het nooit in je leven zal doen. (bloos)
    2. Mijn 'stoere reacties' zijn zo 'stoer' omdat ik geen blad voor de mond neem, en het me geen ene fuck boeit wat mensen denken. :W
    3. Mijn profiel, noch het plaatje ervan hebben niks te maken met mijn reacties. Jerry Only is held. Zal je wel niet kennen, maar och.

    En ik begon niet op je te beefen, meisje. Ik zei slechts dat ik het raar vond dat jij leesbare tekst kan verstaan.

    CASE: RESTED.

    1. Welja, ik vind het een mooi beroep en zou het inderdaad nooit doen.
    2. Wel, dat heb ik ook. Alleen op internet. Alleen overdrijf ik er niet in.
    3. Nee, die ken ik niet maar het boeit me ook niets!

    "Ik zei slechts dat ik het raar vond dat jij leesbare tekst kan verstaan." Kijk nu, dàt is het enige wat ik niet versta.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Moffeltje schreef:
    (...)
    1. Welja, ik vind het een mooi beroep en zou het inderdaad nooit doen.
    2. Wel, dat heb ik ook. Alleen op internet. Alleen overdrijf ik er niet in.
    3. Nee, die ken ik niet maar het boeit me ook niets!

    "Ik zei slechts dat ik het raar vond dat jij leesbare tekst kan verstaan." Kijk nu, dàt is het enige wat ik niet versta.

    Ik overdrijf niet, hoor. Vraag maar aan m'n maatjes, die ik al heb gemeet. Ik heb een grote smoel als het hoort. Oi oi oi.

    On the other hand, I'm starting to think you're seriously retarded. This. Made. My. Day.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    *continues eating popcorn*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Jackal schreef:
    (...)
    Ik overdrijf niet, hoor. Vraag maar aan m'n maatjes, die ik al heb gemeet. Ik heb een grote smoel als het hoort. Oi oi oi.

    On the other hand, I'm starting to think you're seriously retarded. This. Made. My. Day.

    En waarom zou ik retarded zijn dan?


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Moffeltje schreef:
    (...)
    En waarom zou ik retarded zijn dan?



    STOP IT. Tranen rollen over mijn wangen. AHAHAH.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)