• Want ik heb zelf mijn laptop gefixt! *O*
    Hij weigerde eerst om verbinding te maken met het internet, toen heb ik op een aantal knopjes gedrukt, en nu doet ie het weer!
    Yeah.

    Wat is jullie slimme actie van vandaag? (wbw)


    "Well, well. Look who we've got here!"



    OH, ik dacht dat je 'Slimme acties' sarcastisch bedoelde. (cat)
    Ik héb geen slimme acties lieverd.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik heb One Direction ontdekt, dus nu heb ik eindelijk eens normale muziek en geen liedjes die ik nu al maanden draai. En het is voor mij een hele slimme actie om muziek te luisteren die ik normaal haat :Y)


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Mijn examen was mijn slimme actie :Y)

    Ik moest een zakelijke brief schrijven, en volgens mij is tie best goed gelukt ook nog ;O

    Alleeeeen toen kwam het tweede deel van mijn SE en toen voelde ik me weer wat minder slim ):

    [ bericht aangepast op 11 nov 2011 - 15:37 ]


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Gaaf -wbw-
    Nog niets, eigenlijk. Ik ben aardig dom bezig vandaag. Oh wait, ik heb "AWESOME!" geroepen om 11:11, is dat slim of een zware fail? :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik heb iets geniaals ontdekt. Ik nam twee boterhammen en deed daar kaas tussen. Daarna heb ik het tussen twee hele hete stukken ijzer geplet. Het was heerlijk. Ik denk dat ik het 'tosti' ga noemen. :Y)

    Nee, oké... Eigenlijk niets, maar de tosti was lekker. x'd


    I can't even think straight.

    Oppugno schreef:
    Ik heb One Direction ontdekt, dus nu heb ik eindelijk eens normale muziek en geen liedjes die ik nu al maanden draai. En het is voor mij een hele slimme actie om muziek te luisteren die ik normaal haat :Y)
    ONE DIRECTION <3 sorry die moest even hihi.

    mijn slimme actie van vandaag was, dat ik van iemand de antwoorden van SO engels kreeg, dus waarschijlijk een voldoende heb (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Haha, congratz.

    Ik voelde me gewoon goed vandaag. We hadden workshops op school, en ik ging voor een schrijfworkshop. Ik heb er echt vreselijk veel inspiratie aan op gedaan, en heb er heel veel aan gehad(:

    [ bericht aangepast op 11 nov 2011 - 15:43 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik snapte mijn economie vandaag eindelijk. Dat vond ik beste een slimme actie [:


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Oppugno schreef:
    Ik heb One Direction ontdekt, dus nu heb ik eindelijk eens normale muziek en geen liedjes die ik nu al maanden draai. En het is voor mij een hele slimme actie om muziek te luisteren die ik normaal haat :Y)

    OMG. Ik voel me plots zo begrepen. Alleen had ik dat moment twee weken geleden.

    Vandaag ben ik erachter gekomen dat ik twee zessen, een zeven, zes achten en een negen heb gehaald in mijn toetsweek. Dat vind ik wel slim. 8D


    Felix

    Een ongen trok de hele tijd aan mijn haar en de cappicion en ging net zo lang bij de leraar zeuren totdat hij naar een andre plek werd gezet *O*


    Let it come and let it be

    We hadden het vandaag over exotische landen, dus toen las ik: "...erotische vissen", in plaats van exotische vissen. Ik ben ook zo slim hé? :B


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Casual schreef:
    We hadden het vandaag over exotische landen, dus toen las ik: "...erotische vissen", in plaats van exotische vissen. Ik ben ook zo slim hé? :B


    Die staat ook in een oude CosmoGirl! haha. Eh aangezien ik me nogal ziek voel en zo moet werken heb ik vandaag alleen maar zielig gedaan dus nee; geen tijd gehad voor geniale acties.


    It's time to be happy again.

    we hadden het over evolutie en toen riep iemand wat over revolutie. en toen riep ik dat dat het zelfde wasxD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ik heb mijn tentamen geweldig goed gemaakt :D


    quidquid excusatio prandium pro

    Uuuhh. Ik geloof dat ik vandaag niet zoveel slims gedaan heb (':


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)