• Even een topic voor de duidelijkheid. Ik hoor steeds vaker, zeker nadat er een nieuwe regel wordt ingevoerd, dat mensen vinden dat het hier veel te streng wordt. En ik wou even wat duidelijk maken. Ik zal even quoten wat ik in een ander topic zei;

    En ik weet dat het net lijkt of we het hier modineren, (meheh. B) ) en er straks niets meer mag, maar bedenk dit even; Quizlet bestond al als site, en had al een hoop leden. Het forum is pas later gekomen. En omdat iedereen meteen al gebruik kon maken van het forum, en Rutger en de andere (toenmalige) mods nog geen ervaring ermee hadden, waren er nog geen regels. Alle andere fora (op andere sites) hadden die wel al, dus daar was het vanzelfsprekend. Dit forum is nog aan het opbouwen, (nog steeds) en neemt nu al die regels aan. Vergelijk Quizzel even met andere fora waar je zit en dan moet je zien; Het Quizzel-forum is jong en nog redelijk vrij met wat mag en wat niet. Naar mijn mening zijn we nog redelijk buigzaam.


    En dat vind ik. En jullie kunnen eigenlijk niet anders dan het met me eens zijn. Quizzel moet groeien, en groeien kun je alleen door eerst door de groeipijn heen te gaan...

    [/betoog (A) _0_]


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Ik geef je 100% gelijk!


    Music is the new sex

    Echt grappig van die spierpijn *lacht zich dood*

    Ow sorry, Ja ik vind dat je helemaal gelijk hebt :D (A)

    Mooi^^
    Ik ben die mensen namelijk beetje zat. x) (A)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Ik geef je groot gelijk. Is ook zo. Maarja schijnbaar moeten we het gewoon vaak zat zeggen tot ze het aannemen xD;)

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    WHAT U GIVE IS WHAT U GET!

    Idd. ^^
    Eigenlijk zouden die regels hier ook automatisch moeten gelden, maarja, als de kat van huis is...

    DANSEN DE EVILKITTY'S OP TAFEL!! 8DDD
    -sorry, moest even. >.< (A)-


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Groot gelijk :)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Verwijder het forum dan ofso alleja ,,
    ik vind dat het ier echt op een gevangenis begint te lijke;

    Ik begrijp dat het forum nog jong is en dat er nog regels bij moeten komen, maar ik vindt het soms echt onduidelijk waarom er zo'n regel wordt ingevoerd! Want bijv. bij die wedstrijden mogen die nou wel of niet gehouden worden?! En waarom niet meer, en als ze niet willen dat hij bij de actieve topics komt te staan zeg dan dat de wedstrijden wel mogen maar alleen bij de onzin topics. En ik met veel regels ben ik het met de mods eens!


    Fight for you're love, cause it worth it

    Ja, dat van die schrijfwedstrijden snap ik ook niet helemaal. -krabtophoofd- Wat mij betreft mogen de serieuze wedstrijden wel, als de mods het goedgekeurt hebben. Dat zou misschien moeten betekenen dat sommigen moeten wachten, omdat er al een aantal bezig zijn, maar dat komt dan nog wel.
    Naar mijn mening was de mod die het topic opende (ben haar naam even kwijt. (A)) een beetje vroeg met het openen ván dat topic, ik had er nog wel wat over willen zeggen. Maar, dat doe ik nog wel. ;)
    Komt allemaal goed, wordt nog helemaal duidelijk. ^^ Zorg ik wel voor. ;)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Ik snap wel dat er regels sijn ,,tuurlijk sijn die der ,,dat moet ook wel ,maar ik vind het wel dom wnt telkes als de een nieuwe komt dan weet bijna niemand ernnog vn en dan krijg je der een waarschuwing voor terwijl je nog nix vn die regel afwist,, das ook wel lelijk.. En ik vind dat sommige regels nergens op slaan (A)(baby)


    Crack a bottle

    Ik vind users overdrijven? ._.

    @ xdreamxon: En ja, als je er niets van afwist is dat even jammer maar als je dat gewoon zegt wordt het je ook verder niet kwalijk genomen. Het is niet dat we met bans gooien ofzo.

    Ik ben het meestal eens met de regels. x]
    Irritant als sommige users daar zo'n drama van maken >.<'


    Mew <3

    Users overdrijven soms inderdaad…
    Dus totaal eens met dit topic enzo. ^^

    xX


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Users overdrijven soms inderdaad…
    Dus totaal eens met dit topic enzo. ^^

    xX

    En ik ben het er ook mee eens! :']


    Tanya is de beste.