• Mijn moeder zegt gewoonlijk als ze thuis komt of van te voren, dit en dit is je avondeten want om half zes moet ik naar CS fietsen omd e bus te pakken voor ballet.
    Komt ze 2 tellen geleden binnenlopen. Zeg ik: 'Ja, wat moest ik nou eten?' 'Tja, gewoonlijk bak je toch het liefst een ei.' GODVERDOMME, de afspraak was dat zij me vertelde wat ik at zodat ik niet het verkeerde ging eten, ik heb de hele teringtijd zitten wachten tot ze thuis kwam en nu moet ik nog eten tas inpakken en ik kom te laat.

    Godverdomme, denk toch na!


    Edit:Aan alle mensen die hier komen zeiken over dat ik het neit goed doe, fuck off.
    Ik doe echt héél hard mijn best om mezelf omhoog te trekken, ik heb het absoluut niet makkelijk en wil zeker naar het volgende niveau. Dat gaat niet als ik te laat kom, lessen mis, of mijn best niet doe. Ik heb één kans per week en die wil ik niet verspillen daarom moet altijd alles perfect gaan op vrijag, ik voel me anders een onnozel blok aan het been. Iedereen heeft gevoelige plekjes, dit is die van mij en als ik in de stress schiet moet het er uit en kan ik niet helder denken. En jusit omdat ik zo harx mijn best doe, kan ik er neit tegen als iemand me ook maar een beetje in de weg staat.
    Alsof jullie altijd zo verstandig zijn op je eigen irritatiepunten.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2011 - 20:36 ]


    Let it come and let it be

    Hoezo kan jij niet je eigen eten bepalen? waarom deze topic überhaupt? denk je nu dat je aardige reacties of advies krijgt als je zo 'aardig' zit te doen. -->

    Alsof jullie altijd zo verstandig zijn op je eigen irritatiepunten.
    (cat)


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Casual schreef:
    Hoezo kan jij niet je eigen eten bepalen? waarom deze topic überhaupt? denk je nu dat je aardige reacties of advies krijgt als je zo 'aardig' zit te doen. --> (...) (cat)

    Dan krijg ik áltijd gezeik. 'Waarom heb je dat niet opgegeten, voedsel verspilling.' OF dan eet ik eens een kliekje op. 'Dat moest je niet vandaag opeten, kan ik ook weer apart gaan koken!' Ik moet dus altijd wachten op het bevel van wat ik eet.
    Ik had gewoon een fucking baaldag en het voelde alsof ik ieder moment in huilen kon uitbarsten als ik het niet snel van me af zou gooien. Daarnaast zie ik hier zo vaak zeiktopics over nutteloze dingen, en daar word ook normaal gereageerd, dus ik dacht: 'Dan dat maar.'


    Let it come and let it be

    Counterpoise schreef:
    (...)
    Je weet niet wat het voor mij betekend, en gewoonlijk heb ik alles ook lang van tevoren klaar en sta ik 10 minuten te vroeg op die bus te wachten, maar vrijdag was gewoon helemaal klote. Zelfs de les was verschrikkelijk.

    Snap ik, maar dan zorg je er toch voor dat het wel lukt. Ook al zegt je moeder niet wat je moet eten(wat ik trouwens heel vreemd vind dat je dat moet). Sowieso als je had moeten eten wat je moeder je zei wat je moest eten was je toch ook te laat gekomen?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy schreef:
    (...)
    Snap ik, maar dan zorg je er toch voor dat het wel lukt. Ook al zegt je moeder niet wat je moet eten(wat ik trouwens heel vreemd vind dat je dat moet). Sowieso als je had moeten eten wat je moeder je zei wat je moest eten was je toch ook te laat gekomen?

    Nee, als ze iets van een briefje ofzo had achtergelaten toen ze van huis vertrok, wist ik wie wat en waar. Ik heb tig pogingen gedaan om haar te bereiken en heb de hele koelkast afgezocht naar een briefje, daar ben ik ook best wat tijd aan kwijtgeraakt. Ik zeg niet dat het volledig haar schuld was, maar ik had echt een kutdag en dat was de druppel.


    Let it come and let it be

    Counterpoise schreef:
    (...)
    Nee, als ze iets van een briefje ofzo had achtergelaten toen ze van huis vertrok, wist ik wie wat en waar. Ik heb tig pogingen gedaan om haar te bereiken en heb de hele koelkast afgezocht naar een briefje, daar ben ik ook best wat tijd aan kwijtgeraakt. Ik zeg niet dat het volledig haar schuld was, maar ik had echt een kutdag en dat was de druppel.

    Nee, ik snap je ook wel. Ik kan ook goed pist worden om zulke dingen. Ik bedacht me alleen dat, als je pas ging eten toen je moeder thuis kwam, je sowieso te laat was. En dat vond ik een beetje vreemd.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Counterpoise schreef:
    (...)
    Dan krijg ik áltijd gezeik. 'Waarom heb je dat niet opgegeten, voedsel verspilling.' OF dan eet ik eens een kliekje op. 'Dat moest je niet vandaag opeten, kan ik ook weer apart gaan koken!' Ik moet dus altijd wachten op het bevel van wat ik eet.
    Ik had gewoon een fucking baaldag en het voelde alsof ik ieder moment in huilen kon uitbarsten als ik het niet snel van me af zou gooien. Daarnaast zie ik hier zo vaak zeiktopics over nutteloze dingen, en daar word ook normaal gereageerd, dus ik dacht: 'Dan dat maar.'


    Oh, zo. Kan je er niet met iemand over praten? vrienden? familielid? idk.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Casual schreef:
    (...)

    Oh, zo. Kan je er niet met iemand over praten? vrienden? familielid? idk.

    Op het moment zelf was ik meer zo van: 'Oké, computer staat aan en mijn OV-chipkaart is kwijtgeraakt in de buurt van de computer.' Dus dat was nogal snel besloten :'D


    Let it come and let it be

    StJimmy schreef:
    (...)
    Nee, ik snap je ook wel. Ik kan ook goed pist worden om zulke dingen. Ik bedacht me alleen dat, als je pas ging eten toen je moeder thuis kwam, je sowieso te laat was. En dat vond ik een beetje vreemd.

    Ik weet nooit wanneer mijn moeder thuis komt, ze heeft namelijk een tijdje al haar vrije uren zitten opmaken omdat ze zich ziek voelde en als je 2 of meer keer per jaar ziek bent daar, moet je betalen, en veel ook. Dus nu probeert ze om over te werken zodat ze nog eens een paar dagen vrij kan nemen. Met als gevolg dat ze altijd op onverwachtte tijdstippen thuis komt. (Ze werkt maar 24 uur betaalt per week, dus het is niet dat ik d'r nooit zie ofzo, of dat ze héél veel werkt.)


    Let it come and let it be