• Na weken van overleg met hotmail lijkt het erop dat het probleem met de e-mail dan eindelijk opgelost is (hoera)

    Mocht je nog steeds geen e-mail ontvangen, laat het me dan even weten!

    Nu kan ik me eindelijk weer bezig houden met dingen waar jullie ook wat aan hebben (nieuwe functies programmeren).


    Dit is mijn signature...

    Wil iemand eens een Pb sturen af een reactie zetten bij een quiz of in mijn Gasteboek? Even kijken of het werkt :Y)


    Take My Hand Take A Breath ...

    Ik had Gmail, dat heb ik nu veranderd naar hotmail, maar ik krijg geen activerings-mail?:S


    ok

    FANTASTISCH *draai een keer in het rond*

    YYYYYYYYYYEEEEEEEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAAYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)


    you will be my forever and ever.....

    YEAAAAHH

    Al vind ik Gmail handiger dus ik blijf dat gebruiken xD


    Let the Night embrace you

    DANKJEWEL!^^

    Ik had Gmail, dat heb ik nu veranderd naar hotmail, maar ik krijg geen activerings-mail?:S

    Yeah, ik heb hem 1 minuut geleden gekregen:'D

    TNXX RUTGER<3


    ok

    JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ


    eindelijk weg van die rot gamil....
    jeEjj ga me eigen spammen kan ik weer lekkr klikken bijt hotmaiLLL(dance)(hoera)(hoera)(dance)


    I can't fall any dieper, because i'm already fallin....

    ANDDDD DAnkjeee rutgerrrr(A)(yeah)


    I can't fall any dieper, because i'm already fallin....

    YEAAAH :')


    -

    ik kom net online op msn en heb opeens mega veel mailtjes van Quizlet xD.

    yeeuhh!!(hoera)


    Wtf !? XD

    Een hoeratje voor rutger (hoera)

    Hoera!

    Goedzo Rutger hier zullen veel mensen erg blij mee wezen! T his zeker handig dat de mail het weer doet ookal vind ik het persoonlijk niet zo'n probleem als ie het niet deed. Ik keek toch altijd wel. Maar goed gedaan! (Y)


    I do not hook up.