• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, het was leuk op school

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG iUser of bij de onderadmin van deze RPG Fayan. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:Renesmee= MorningGlory
    Claire =Leave
    Alice = iUser
    Jane = Fayan 3de x
    Esmé = HurtedHeart
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = Sephine
    Huilen = Vianna
    Didyme = HurtedHeart
    Heidi =TheDirection
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Carmen = MorningGlory
    meggie= Spaarkoe

    Vladimir = iUser 3de x
    Carlisle =Fayan
    Jacob = TheDirection
    Embry = Emrys
    Seth = Schneider
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = MissLeto
    Edward = Vianna
    Paul = SwaggerApp
    Stefan = HurtedHeart
    Quil= MorningGlory

    Verzonnen.
    Liesforaliar - Penelope
    iUser- Rayaa
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    MissLeto - Hazel.
    TERRORR - Alyssda
    SwaggerApp - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    MorningGlory – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte- Amy & Jason.







    Regels



    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.Dankje :'D


    Ex astris, sciencia

    [en toen was het odood]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    bella
    Ik knikte. 'Je zou morgen mogen maar ik zeg wel dat Carlisle er is'ik gaf hem een knipoog. Waarom deed ik een pogin om blij te zijn? Ik liep naar de gang en zag de dokter.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jake
    "Dankje Bella" Zei ik blij en glimlachte oprecht. Ze liep weg en liet mij alleen achter.

    Embry
    Toen de woede weg was en ik weer een mens was kwam waar ik voor vreesde, verdriet. De lucht was donker en paste perfect bij mijn stemming. Ik kon er niet meer tegen dus belde ik haar. Ik ben Elena mijn zielsverwand en de reden van mijn verdriet.

    Bella
    Ik zocht de dokter maar kreeg hem niet gevonden. Toen kwam ik een zuster tegen en legde alles even uit. Ze liep even mee. 'Jake ze controleerd alles en als het goed is mag je mee' zei ik nep blij
    want ik kon niet blij zijn

    [ bericht aangepast op 13 nov 2011 - 16:52 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jake
    Ik knikte. "Dankje Bella!"

    Embry
    De telefoon ging niet eens over hij schakelde direct over op voicemail. "Waarom!" Riep ik toen ik de telefoon had uitgedrukt.

    bella
    De vrouw onderzocht hem en als hij rustig deed en naar Carlisle luisterde mocht hij mee.
    We beloofde het. Ik liep even weg zodat Jake zich aankleden kon


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jake
    Toen ik mijn eigen kleren had aangedaan liep ik naar Bella. Het aan kleden kostte me wat moeite omdat ik nog last had van mijn rug. Ik omhelsde haar.

    Elena
    Het water sleurde me mee naar onbekende stromen die als klappen tegen mijn lichaam sloegen. De bodem was ongenadig hard terwijl boven mij alles zo rustig was. Ik opende mijn mond, en voelde het water mijn longen in stromen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    bella
    Toen Jake me omhelsde ontsnapte er een klein snikje. Ik pakte zijn warme hand en we liepen weg van het ziekenhuis.
    [jake ik heb echt koude handen warm ze ff open mijn voeten ook]xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jake
    Bella reed me terug naar huis omdat ze vond dat ik niet mocht rijden. Ik had er vrede mee.

    Embry

    Het leek alsof ik plots geen lucht meer kreeg. Ik wist waar ze was. Ik wist waar Elena was! Ik rende, ik rende zoals ik nog nooit gerend had tot ik er was. Het water kolkte en het duurde even voor ik haar zag. Ik dacht er niet bij na en dook het water in.

    bella [ hoort hij haar niet snikken stomme hond]
    Ik reed naar het grote huis. Toen we binnen kwamen sleurde ik hem mee en legde hem op de bank. Ik zette de verwarming aan en legde hem onder een deken met een dikke kussen onder zijn hoofd. Daarna zei ik tegen hem dat hij alles moest doen wat ik zei en ging toen eten maken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jake
    "Bella je bent echt veel te overdreven bezig! Ik ben 42 graden en dan ga je me een deken en een kachel geven?!" Ik sloeg de deken van me af.

    Elena
    De kou drong mijn lichaam binnen, en ik voelde de slagen van mijn hart die verminderden. Tot iemand me wegtrok. Daarna werd het zwart.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    bella
    'Jake je moet luisteren straks vat je kou' zei ik en duwde hem terug en deed de deken weer om hem heen. 'ik kan de deken ook vastbinden'zei ik een beetje boos. Snel liep ik weer weg voor het eten

    [kga ff eten tot straks team patat]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Embry
    Haar naar land krijgen was niet het zwaarste. Het zwaarste was niet in huilen uit te barsten haar zo te zien. Toen ze op het strand lag begon ik zo snel ik kon het water uit haar longen te duwen. "Alsjeblieft Elena!
    laat me niet alleen."

    Jake
    Ik zuchtte. "Best wat jij wilt!" Riep ik haar na.

    [ bericht aangepast op 13 nov 2011 - 17:17 ]