• Plaats hier foto's van Harry Potter.

In een vorig topic werd het bericht bewerkt, met de boodschap dat dit een topic is om afbeeldingen te plaatsen, niet een overlegtopic. Als je wél wilt overleggen over Harry Potter, is daar altijd nog het HP talk topic.

It is better to reign in hell than to serve in heaven.

Abo. (cat)

Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

Waaw, topic 10 al.
    J. K. Rowling rocks!

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

-abo-

It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

-abo-

"You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

Abo :3

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Oppugno zei op 12 nov 2011 - 16:07:

Waar heeft Alan dat gezegd?

Geen idee, ik vond het op weheartit.com. Er zijn ook andere plaatjes van. Ik denk dat hij het een keer heeft gezegd in een interview of zo ^^

And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

Orchideous schreef:

Schattig dat Tom voor dat kindje écht Draco Malfoy is.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

ABO!

I was an angel living in the garden of evil

Nooit gedacht dat er nog 9 kwamen nadat ik de eerste opende :3

To love is to destroy.