• Elk liedje op mijn iTunes dat ik aanklik daar komt plots een uitroeptekentje te staan en dus kan ik ze niet luisteren. Serieus elk liedje, in elke afspeellijst. o.o Ik heb het eerder al gehad maar dat was dan bij één liedje, dan verwijderde ik het gewoon en plaatste ik het er gewoon terug. En nu plots... Ik ga echt niet ALLES verwijderen en zo hoor, dat is onbegonnen werk.

    Weet iemand wat het is of hoe ik het gedaan krijg?
    Klotekutzooi!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Sorry,ik gebruik geen iTunes


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Gebruik een fatsoenlijke mediaplayer zoals Foobar2000 of Rhythmbox.

    Opnieuw opstarten? Pc opnieuw opstarten? Geen idee anders.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik denk dat je de bestanden hebt verwijdert van je computer ofzo, dat had ik ook is een keer gehad. Misschien is dat het?


    A smiling face, doesn't always mean a smiling heart.

    Heb je de bestanden verplaatst of verwijderd? Want dan kan iTunes ze niet meer vinden, namelijk.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Bestanden verwijderd of verplaatst?


    comfort in c h a o s

    Cartwright schreef:
    Heb je de bestanden verplaatst of verwijderd? Want dan kan iTunes ze niet meer vinden, namelijk.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Als je ! hebt staat, betekent dat dat je het bestand hebt verplaatst of verwijdert. Alles je er dubbel op klikt kan je het normaal terug op je pc zoeken en opnieuw vervangen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Cartwright schreef:
    Heb je de bestanden verplaatst of verwijderd? Want dan kan iTunes ze niet meer vinden, namelijk.

    WhitePigeon schreef:
    Ik denk dat je de bestanden hebt verwijdert van je computer ofzo, dat had ik ook is een keer gehad. Misschien is dat het?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Cartwright schreef:
    Heb je de bestanden verplaatst of verwijderd? Want dan kan iTunes ze niet meer vinden, namelijk.

    Of een map een andere naam hebt gegeven. Dat had ik gedaan bij de map waar al mijn muziekbestandjes in stonden, en BAM allemaal uitroeptekens. Oeps. Toen maar even terugverandert.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ugh, die mods doen hier hun werk ook niet goed, hoor! Ik heb het gemeld omdat ik het al sinds gisterenavond weet en het is niks van wat hier gezegd wordt. Toch bedankt maar dit topic moest al lang gesloten zijn.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    HoranNiall schreef:
    Ugh, die mods doen hier hun werk ook niet goed, hoor! Ik heb het gemeld omdat ik het al sinds gisterenavond weet en het is niks van wat hier gezegd wordt. Toch bedankt maar dit topic moest al lang gesloten zijn.

    Pardon! Liever niet zulke taal. Wij doen ons best, en als we dan een keertje een topic niet zien... of de melding ergens blijft hangen betekent niet dat wij ons werk niet goed doen. Sommige dingen zijn belangrijker dan het sluiten van dit topic...


    I am an idiot, I move.

    HoranNiall schreef:
    Ugh, die mods doen hier hun werk ook niet goed, hoor! Ik heb het gemeld omdat ik het al sinds gisterenavond weet en het is niks van wat hier gezegd wordt. Toch bedankt maar dit topic moest al lang gesloten zijn.
    Lol.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik bleef toch vriendelijk?
    ...
    Sluit nu maar gewoon.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.