• Zeg gelooft er iemand in het verhaal van Bloody mary (bloedige Mary)?




    Voor degenen die niet weten wat het is:
    Als je 's avonds om 00:00 uur voor de spiegel staat met daartussen een kaars, met je 3 tot 13 keer Bloody Mary oproepen.
    Lukt het niet zo, draai rondjes en kijk dan naar de spiegel.
    Als het "goed" gaat, zie je bloody Mary eerst en dan jezelf met veel bloed en dan blijft het nog!!!!!! .


    Sterk in Nederland, sterk in Rotterdam, Niets is sterker dan het ene woord: FEYENOORD

    Unnoted schreef:
    Had jij hier niet al eens een topic over geopend?
    Een topic dat is gesloten...? (cat)

    Haha, auwts... x'D

    OT: Nee, ik geloof daar niet in. Neemt niet weg dat als het donker is en ik alleen ben, zoiets wel niet ga proberen (cat)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    ik heb het een keer gedaan, en er gebeurde niks (krul)


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Madara schreef:
    Ik geloof het niet, het verhaal wordt ook steeds veranderd :'D


    comfort in c h a o s

    En hebben mensen het eens een keer gedaan en wat gebeurde er?


    Sterk in Nederland, sterk in Rotterdam, Niets is sterker dan het ene woord: FEYENOORD

    Gregory schreef:
    Ik weet niet, heb nooit het lef om het te proberen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Nonsense. (joehoe)


    26 - 02 - '16

    FuckTheRest schreef:
    En hebben mensen het eens een keer gedaan en wat gebeurde er?

    Helemaal niets(cat)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Lughnasadh schreef:
    Ik ben er veel te laf voor om zoiets te proberen. ):


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Jackal schreef:
    Tried it. At midnight, full moon and all. Bull. Shit. Misschien kwam het omdat ik dronken was toen.

    Ik denk niet dat Bloody Mary het alcoholgehalte in je bloed te hoog vond en besloot maar niet op te dagen :')


    I can't even think straight.

    Anhysbys schreef:
    (...)
    Ik denk niet dat Bloody Mary het alcoholgehalte in je bloed te hoog vond en besloot maar niet op te dagen :')

    Dat was een sarcastische opmerking. Tried it tho, nothing happened.
    :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Nee, ik geloof het niet echt. maar ik heb ook zoveel verhalen erover gehoord, en ze waren echt allemaal anders. Ik geloof het dus echt niet ofzo. Naja, ik heb ook nooit geprobeerd omdat ik het toch een beetje onzin vind. -niet lullig ofzo voro mensen die het wel geloven.

    Nee ik geloof het niet. Maar ik wist niet dat je het om 00.00 moest doen en met een kaars en zo. Ik heb gisteren gewoon samen met vriendinnen in de nacht een paar keer in het donker in de spiegel bloody mary gezegd, maar er gebeurde dus echt niks.


    "Nitwit! Blubber! Oddment! Tweak!"

    Ik geloof best dat er geesten bestaan maar in bloody mary heb ik nooit geloofd...


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    1 grote onzin :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Steeds een ander verhaal, wel weird dan he. :]


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.