• Zeg gelooft er iemand in het verhaal van Bloody mary (bloedige Mary)?




    Voor degenen die niet weten wat het is:
    Als je 's avonds om 00:00 uur voor de spiegel staat met daartussen een kaars, met je 3 tot 13 keer Bloody Mary oproepen.
    Lukt het niet zo, draai rondjes en kijk dan naar de spiegel.
    Als het "goed" gaat, zie je bloody Mary eerst en dan jezelf met veel bloed en dan blijft het nog!!!!!! .


    Sterk in Nederland, sterk in Rotterdam, Niets is sterker dan het ene woord: FEYENOORD

    Nee.(cat)

    RainbowDash schreef:
    There's only one bloody mary, and she's around for about one week a month. Worst she ever does is hit a dude and yell at him D:


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik geloof het niet, maar zou het nooit uitproberen :Y)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Gregory schreef:
    Ik weet niet, heb nooit het lef om het te proberen.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Euh, nee ik geloof er niet in.


    Take me to wonderland

    Erno schreef:
    Nee.(cat)

    Wie heeft filmpjes (lol)


    Sterk in Nederland, sterk in Rotterdam, Niets is sterker dan het ene woord: FEYENOORD

    Ja ik geloof in haar bestaan.
    Ik roep haar niet op omdat ik het lef daarvoor niet heb en bang ben om dood te gaan.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ik wil het wel eens proberen, maar ben er bang voor :S


    Sterk in Nederland, sterk in Rotterdam, Niets is sterker dan het ene woord: FEYENOORD

    Ik heb het vroeger zo vaak geprobeerd en er gebeurde niks :'D


    Shoganai i ne~

    Als je bang bent voor wat er gaat gebeuren, doe het dan toch gewoon niet?

    Ik geloof er niet in. Trouwens, weet je wel hoeveel verschillende verhalen er bestaan over hoe je haar moet oproepen en hoe ze is doodgegaan? Dat zegt toch al genoeg dat het nonsense is?