• Beste quizletgeilertjes xD
    Ik ben al een lange tijd bezig met een nieuw verhaal :).. Alleen is mijn eigen computer nu even Dood. ( But no worries it's in the make :D)
    Maar zodra die is gemaakt ga ik mijn nieuwe quizje dus online zetten! (en ook de vervolgen die ik al klaar heb voor mijn andere series. voor degene die die lezen(H))
    Maar goed nu over naar de rollen!
    Ik zoek dus 2 meisjes, wie in mijn verhaal willen voorkomen. Hier noem ik ze even op (Kwa persoonlijkheid enzo) ik vertel nog niet wat ze gaan beleven, maar daar komen jullie vanzelf achter, als jullie gaan lezen :D
    het zijn allebei leuke rollen.
    Maar weet wel dat jullie niet de hoofdrolspeelster zijn.

    meisje 1. is een beetje verlegen, heel lief en goed op school. Ze is de beste vriendin van Iris (Hoofdrolpersoon)

    = flo

    Meisje 2. De zus van Iris. Ze is 2 jaar ouder dan Iris. En heeft eigenlijk altijd een best wel slechte band met Iris gehad. Als Iris een beetje vreemd gedrag begint te vertonen gaat ze op onderzoek uit.
    Ze is best wel een bitch, maar verandert in de loop van het jaar drastisch.

    = CandyQueenx3


    Als je graag een van deze rollen wilt kun je je aanmelden voor meisje 1 of meisje 2.
    Het meisje wat het meest met jou gemeen heeft! hoe meer je met haar gemeen hebt hoe beter :D
    En je beschrijft je uiterlijk :
    - Haarkleur en lengte haar
    - oogkleur
    - Lang/kort (kwa lengte)

    And natuurlijk je naam ;)


    Dan ga ik kijken wie het meest geschikt lijkt voor d e rol :D! Alvast bedankt!!
    Oh en ik verklap nog niet waar het verhaal over gaat :P! Dat komen jullie spoedig te weten,
    maar ik vertel je alvast dat het een heel apart, spannend en grappig verhaal gaat worden !!:D

    DIKKE Zoen X mell(K)(H)


    Don't just dream, make them come true.....♥

    mensen worden BTW het snelst gekozen als ze veel van een van de 2 rollen weghebben!!
    so vind ik het fijner, als je voor een van de meisjes kiest die het meest op jou lijkt ipv dat ik dat mag bepalen!
    KUSSJA(K)


    Don't just dream, make them come true.....♥



    Naam Nickita

    - Haarkleur en lengte haar: bruin en half lang

    - oogkleur: bruin

    - Lang/kort (kwa lengte): ik ben 1.70


    You can't touch music but music touch you

    De rollen zijn al gekozen :D
    Thanx voor helping me out!
    (K)(H)X


    Don't just dream, make them come true.....♥