• Dat je iemand zo verschrikkelijk mist, dat je nu wel meteen op de trein zou willen stappen om naar hem/haar toe te gaan?
    Ik heb het met mijn beste vriendin, die in een klein dorpje vlakbij Rotterdam woont. Ze woont drie à vier uren van me af, dus een keer even snel bij elkaar op bezoek kan niet.
    En ik zat zonet met haar te Skypen, en dan overvalt me zo'n verschrikkelijk gevoel dat ik haar zó mis! :C
    Ze heeft me door verschrikkelijke tijden gesleept, en als ik haar niet had gehad, was ik allang er aan onder gegaan.
    Verdomme, ik mis onze gezellige gesprekjes, ons gegiebel over jongens.
    Ik wou maar dat ze nu bij me was. :C


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Roux schreef:
    (...)
    Ja, dat is dus het lastige eraan. Mijn ouders willen niet dat ik met de trein naar Rotterdam ga. En ze willen ook niet dat zij hier komt, omdat mijn moeder echt een hekel heeft aan mensen die haar privacy verstoren. Dus het blijft bij dagjes uit. :C


    Mag je wel met de trein naar Den Haag? (cat) I'll cover yo ass (cat)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Nee, ik heb nog nooit iemand echt gemist.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Applejack schreef:
    (...)

    Mag je wel met de trein naar Den Haag? (cat) I'll cover yo ass (cat)

    Ach, het mag vast niet, maar ik heb bijna mijn rijbewijs, en dan kunnen ze me niet meer tegenhouden.
    Dan ga ik eerst naar mijn beste vriendinnetje, ga ik die doodknuffelen, en daarna ga ik naar jullie toe. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Fayan schreef:
    Yep, know the feeling :/


    26 - 02 - '16

    Roux schreef:
    (...)
    Ach, het mag vast niet, maar ik heb bijna mijn rijbewijs, en dan kunnen ze me niet meer tegenhouden.
    Dan ga ik eerst naar mijn beste vriendinnetje, ga ik die doodknuffelen, en daarna ga ik naar jullie toe. :Y)


    Ik zie jou al helemaal de auto stelen en heel hard 'So long suckahs!' roepen.. x'D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Applejack schreef:
    (...)

    Ik zie jou al helemaal de auto stelen en heel hard 'So long suckahs!' roepen.. x'D

    :Y)
    Dat ga ik dus echt doen. ^^
    En je zou me toch add'en op msn? (no_chears)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Roux schreef:
    (...)
    :Y)
    Dat ga ik dus echt doen. ^^
    En je zou me toch add'en op msn? (no_chears)


    Dat heb ik gedaan! Msn is being a bitch, apparently (no_chears)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Fayan schreef:
    Yep, know the feeling :/


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    I know it, ksit met hetzelfde reistijd xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Saybia schreef:
    (...)
    Ja, jij bent echt de enige :') Ajah en Jac' woont nog redelijk dichtbij.

    Yes I am (wbw)

    En ja, dat gevoel ken ik wel.


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Yes I am (wbw)

    En ja, dat gevoel ken ik wel.

    Gelukkig maar *O*


    "I shut my eyes in order to see.'

    Saybia schreef:
    (...)
    Gelukkig maar *O*

    Maar we moeten nog steeds een keer meeten (no_chears)


    -

    Af en toe zou ik er wel kruipend heen willen, als dat nodig zou zijn.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ja, zovaak met mijn vriendje en met een paar van mijn beste vriendinnen. Voelt echt ellendig soms :(


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik heb vaker gemis doordat ik niet meer omga met mensen, maar ze eigenlijk nog wel heel graag zie.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.