• En dan bedoel ik niet van familie of vrienden maar van beroemdheden.

    Voor mij zijn dat de boys van Holland in da hood omdat hun zich gewoon keihard bewezen hebben.

    En vooral Angelo aka AngeLyrical. Na de eerste aflevering werd hij overal de grond in geboord maar hij heeft toch door gezet. Zijn wil en doorzettingsvermogen zijn vreselijk sterk. Daar moet ik nog maar een voorbeeld aan nemen...



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Pariah schreef:
    Bill Kaulitz.
    He taught me to be who I am, no matter what other people think.


    Ex astris, sciencia

    Megan Fox and Blake Lively.(cat)


    all I want is the taste that your lips allow

    Ik ben een voorbeeld van mezelf. Ik kan zeggen, die is een voorbeeld van me, of die, maar uiteindelijk trek ik mijn eigen lijnen en doe ik mijn eigen ding en ik hoef niet te worden die zij zijn en tja.


    SLOAN.

    Ed Sheeran


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    Avril Lavigne :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Niet echt een voorbeeld voor mijn leven, die heb ik niet, maar door hem ben ik wel piano gaan spelen. Dus in mijn spel is hij wel een voorbeeld.
    Tim Minchin.


    I can't even think straight.

    Ik heb niet echt een voorbeeld, maar P!nk & Eminem komen aardig in de buurt. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Taize schreef:
    Geen beroemdheden, die worden door de media toch anders neergezet dan ze in werkelijkheid zijn.


    Ja daar heb je gelijk in. Holland in da hood was ook voor de helft in scene gezet.

    Shakira en Demi Lovato


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Ik was vergeten Angerfist erbij te zetten (bloos)


    26 - 02 - '16

    Demi Lovato.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Modmededeling: Leeggehaald omtrent privacy.

    [ bericht aangepast door een moderator op 30 jan 2019 - 20:16 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Lady Gaga


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Ik heb niet echt een voorbeeld eigenlijk


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    taylor swift - oke die is beroemd maar ze is wel normaal gebleven.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.