• En dan bedoel ik niet van familie of vrienden maar van beroemdheden.

    Voor mij zijn dat de boys van Holland in da hood omdat hun zich gewoon keihard bewezen hebben.

    En vooral Angelo aka AngeLyrical. Na de eerste aflevering werd hij overal de grond in geboord maar hij heeft toch door gezet. Zijn wil en doorzettingsvermogen zijn vreselijk sterk. Daar moet ik nog maar een voorbeeld aan nemen...



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Pariah schreef:
    Bill Kaulitz.
    He thaught me to be who I am, no matter what other people think.


    Your make-up is terrible

    Valentino schreef:
    (...)

    Ik vertel toch niet wie mijn bronnen zijn en al helemaal niet als mensen op zo'n manier tegen mij praten.
    En als ik mijn oppervlakkige mening wil hebben, laat me dan.
    Ik laat jou toch ook met de reden waarom hij zo belangrijk is.
    Ik accepteer het alleen niet als mensen zo tegen me praten.

    Een roddel dus. Fred is dit jaar al 20 jaar dood, dus ik geloof niet dat je bronnen helemaal up to date zijn. :')

    Maargoed, blijf jij maar lekker haten dan ofzo..?


    ars moriendi

    Oh, ik heb wel een voorbeeld.
    Mijn oma!
    Ik heb nog nooit zo'n sterk persoon meegemaakt, en ik heb diep respect voor haar.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Pitera schreef:
    (...)
    Een roddel dus. Fred is dit jaar al 20 jaar dood, dus ik geloof niet dat je bronnen helemaal up to date zijn. :')

    Maargoed, blijf jij maar lekker haten dan ofzo..?


    Als ik jou was zou ik mijn mond maar houden over mijn bronnen voordat ik wel boos word.
    En haten doe ik niet. Ik heb wel gewoon lekker een hekel aan die vent van je, die je zo ophemelt.

    [ bericht aangepast op 16 nov 2011 - 23:05 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    (...)

    Als ik jou was zou ik mijn mond maar houden over mijn bronnen voordat ik wel boos word.
    En haten doe ik niet. Ik heb wel gewoon lekker een hekel aan die vent van je.

    Moet je idd vooral je energie insteken. :')
    En ik ben gewoon benieuwd naar jou "bronnen" die er blijkbaar bij waren toen hij zogenaamd kleine jongetjes ging verkrachten. =O Dan ben ik toch wel benieuwd wie dat waren! :'O


    ars moriendi

    Pitera schreef:
    (...)
    Moet je idd vooral je energie insteken. :')
    En ik ben gewoon benieuwd naar jou "bronnen" die er blijkbaar bij waren toen hij zogenaamd kleine jongetjes ging verkrachten. =O Dan ben ik toch wel benieuwd wie dat waren! :'O


    Ik waarschuw je, hou op over mijn bronnen, want ik word echt pissig nu. Want die hele Freddie Mercury deugt niet, en het zou gebeurd kunnen zijn, het zou kunnen van niet, maar jij weet er ook geen ZAK van want jij was nog niet eens geboren toen hij overleed.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    (...)

    Ik waarschuw je, hou op over mijn bronnen, want ik word echt pissig nu. Want die hele Freddie Mercury deugt niet, en het zou gebeurd kunnen zijn, het zou kunnen van niet, maar jij weet er ook geen ZAK van want jij was nog niet eens geboren toen hij overleed.

    Goeie come-back.
    "Die hele Freddie Mercury deugt niet, maar jij weet er niks van want jij was nog nieteens geboren."

    As if you were. -_-

    Maar oké, dit leidt nergens heen, dus ga jij maar lekker zitten haten op een man die allang zijn muziek en inspiratie heeft nagelaten, dan kunnen we hier mee ophouden.


    ars moriendi

    Valentino schreef:
    (...)

    Ik waarschuw je, hou op over mijn bronnen, want ik word echt pissig nu. Want die hele Freddie Mercury deugt niet, en het zou gebeurd kunnen zijn, het zou kunnen van niet, maar jij weet er ook geen ZAK van want jij was nog niet eens geboren toen hij overleed.

    Goeie come-back.
    "Die hele Freddie Mercury deugt niet, maar jij weet er niks van want jij was nog nieteens geboren."

    As if you were. -_-

    Maar oké, dit leidt nergens heen, dus ga jij maar lekker zitten haten op een man die allang zijn muziek en inspiratie heeft nagelaten, dan kunnen we hier mee ophouden.


    ars moriendi

    Pitera schreef:
    (...)
    Goeie come-back.
    "Die hele Freddie Mercury deugt niet, maar jij weet er niks van want jij was nog nieteens geboren."

    As if you were. -_-

    Maar oké, dit leidt nergens heen, dus ga jij maar lekker zitten haten op een man die allang zijn muziek en inspiratie heeft nagelaten, dan kunnen we hier mee ophouden.


    Whatever.
    Ik zei trouwens ook niet dat ik het beter weet. Ik zei alleen maar dat jij nog niet geboren was en dat het gebeurd kan zijn, kan ook van niet.
    Jij geloofd wat jij wilt en stopt met het beledigen van mijn bronnen en ik laat jou die man ophemelen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    (...)

    Whatever.
    Ik zei trouwens ook niet dat ik het beter weet. Ik zei alleen maar dat jij nog niet geboren was en dat het gebeurd kan zijn, kan ook van niet.
    Jij geloofd wat jij wilt en stopt met het beledigen van mijn bronnen en ik laat jou die man ophemelen.

    Komt goed, meid. Vind het alleen nogal sneu dat je niet gewoon toegeeft dat je het misschien ooit random van iemand hebt gehoord en gelezen. That's all. Have a good evening.


    ars moriendi

    Pitera schreef:
    (...)
    Komt goed, meid. Vind het alleen nogal sneu dat je niet gewoon toegeeft dat je het misschien ooit random van iemand hebt gehoord en gelezen. That's all. Have a good evening.


    Meisje, je gaat echt te ver nu hoor. Houd gewoon je grote mond over mijn bronnen en ga verder met je leven. Get over.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Robin Hobb, als ik kon schrijven zoals zij schrijft, werd ik verliefd op mezelf(cat)

    [ bericht aangepast op 17 nov 2011 - 1:50 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Valentino schreef:
    (...)

    Meisje, je gaat echt te ver nu hoor. Houd gewoon je grote mond over mijn bronnen en ga verder met je leven. Get over.




    Freddy Mercury was a good man. Thou shall not hurt Mercury, thou will not live.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Hé, meiden, hou het even rustig hier a.u.b.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Het enige wat die van Holland in tha Hood voor mij hebben bewezen is dat ze het beeld van Limburgers tegenover de rest van Nederland nog lager hebben getrokken. En iedereen maar denken dat t niet erger kon.


    Advice is what we ask for when we know the answer, but wish we didn't.