• Vandaag was m'n eerste schooldag, ookal was het maar een uurtje x). Ik heb op zich wel een leuke mentor maar er zitten weer alleen maar van die blonde meisjes in mijn klas. (als je snapt wat ik bedoel en nu je niet meteen aangevallen voelen, als je blond bent :'D) Morgen moet ik net zoals vorig jaar gaan polder sporten, maar ik durf daar werkelijk niks! Moet je aan zo'n trapeze gaan hangen --' en ik heb verschrikkelijke hoogtevrees, dus dat is niet écht een goede combinatie. Nu vind ik het ook al helemaal erg om te gaan aangezien mijn vriendinnen niet mee gaan want die hebben een kunstvak, dus ben ik helemaal alleen ><'
    Maar goed, hoe was jullie schooldag of waren jullie nog vrij?

    [ bericht aangepast op 23 aug 2010 - 14:44 ]

    Ik begin 1 september. En ik ben blond, ik weet wat je bedoelt x]


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Vrij ^^ Ik weet nog niet eens in welke klas ik zit, en wanneer ik mijn rooster moet ophalen :P


    Life is hard and then we die

    Ik hoef pas 6 september naar school. Ik haat van die sportdagen op school -,-'


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik moet morgen een uurtje. Hahahaha, ik ben blond, maar ik voel me niet aangesproken. Ik weet namelijk wat je bedoelt, van die barbiepopjes. Vorig jaar zaten bij een vriendin van mij veel van die meiden in de klas.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik moet nog gaan. :/
    We hebben 5 klassen, A B C D en E. Ik ben E, dus als allerlaatste. Dus ik moet het negende uur, om kwart voor 4 pas op school zijn. :/
    Echt irritant haha.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    ik moest vandaag.
    en ik heb echt zo'n sukkel klasje met allemaal nerdjes.
    ieuwl.


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Ik heb 1 september school.(:


    I need you like a heart needs a beat

    Ik had eerst Maatschappijleer met mijn mentorklas. Toen Economie, tussenuur en toen Engels.
    In mijn mentorklas zitten we met 7 meiden en 19 jongens? o.o - ja ik ging tellen (cat) -

    En mijn Engels docent spreekt alleen maar Engels in de les, en wij moeten dat eigenlijk ook doen. Oh help, het is mn slechtste vak :x -dyslexie-
    Morgen gaan we Utrecht verkennen :') Like, ik ben daar al tighonderd keer geweest x'D.

    Scofield schreef:
    Ik heb 1 september school.(:


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Scofield schreef:
    Ik heb 1 september school.(:

    Ik hoef volgende week maandag pas. Moet nu wachten tot mijn boeken komen, maar het is niet duidelijk wanneer. Ergens deze week..


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik moest ook vandaag.


    Hope goes lost but never dies.

    Ik begin pas de 20ste of 21ste september met school.

    Ik heb overmorgen pas school (krul) we zitten met 32 mensen in de klas (eigenlijk met iets van 100 in het domein) en daarvan zijn er maar 8 jongens. (cat)

    [ bericht aangepast op 23 aug 2010 - 15:06 ]


    Turn your face to the sun and the shadows fall behind.

    Scofield schreef:
    Ik heb 1 september school.(: