• En dan bedoel ik niet van familie of vrienden maar van beroemdheden.

    Voor mij zijn dat de boys van Holland in da hood omdat hun zich gewoon keihard bewezen hebben.

    En vooral Angelo aka AngeLyrical. Na de eerste aflevering werd hij overal de grond in geboord maar hij heeft toch door gezet. Zijn wil en doorzettingsvermogen zijn vreselijk sterk. Daar moet ik nog maar een voorbeeld aan nemen...



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Yayde schreef:
    (...)

    Normaal reageren kan ook?


    Inderdaad.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Demi and Justin.

    Hooligan schreef:
    Niet zo iemand lomps als 'de boys van Holland in da hood' in ieder geval.


    Ze zijn niet lomp. Ze proberen hun droom waar te maken.

    Hale schreef:
    (...)

    Ze zijn niet lomp. Ze proberen hun droom waar te maken.


    Laat maar lekker praten, ze zoekt alleen maar ruzie.

    [ bericht aangepast op 13 nov 2011 - 17:35 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Simone van der Vlught, omdat ik ook wil bereiken wat zij heeft bereikt. En gelukkige mij, ken ik haar ook echt.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Matt Bellamy. Kon ik maar de helft bereiken van wat hij bereikt heeft.. Die vent is echt geweldig.

    Freddie Mercury <3


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Anitaaa schreef:
    Niemand.
    Een beroemdheid ken je niet persoonlijk dus hoe the fuck moet je er dan naar opkijken?

    Nou, iemand die zich zelf is, of in ieder geval zich niks van andere aantrekt, is voor mij een voorbeeld. Nee klopt ik ken ze niet, maar ik kan wel zien dat hij zich van niemand wat aantrekt, anders zou hij niet zo doen als hij doet of niet die muziek spelen.
    Je kent hem niet persoonlijk, maar bij sommige kan je wel zien hoe iemand op bepaalde gebieden is. Of hij kan een voorbeeld zijn op een andere vlak, muzikaal bijvoorbeeld.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    One Direction is een groot voorbeeld voor mij, zij laten echt hun gevoelens zien in hun liedjes en trekken zich van niemand wat aan.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.



    NAYA RIVERA!!


    El Diablo.

    Mark Huizinga


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik dacht als eerste btw mijn Opa. Maar die is niet beroemd.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Freddie Mercury, omdat hij altijd zichzelf is gebleven, hoe hard hij ook neer werd gehaald en hij gewoon de allerbeste zanger allertijden is en Queen voor mij ontzettend belangrijk is. <3



    Dirk Kuyt omdat hij altijd kei en keihard werkt voor zijn passie. Iedere keer weer geeft hij de volle 200% procent en dat is bewonderenswaardi. Maar ook omdat hij hartstikke nuchter is gebleven en niet arrogant is geworden ondanks zijn grote successen. Dat waardeer ik heel erg. Verder is het gewoon de allersympathiekste voetballer die er is. (:


    ars moriendi

    Pitera schreef:


    Dirk Kuyt omdat hij altijd kei en keihard werkt voor zijn passie. Iedere keer weer geeft hij de volle 200% procent en dat is bewonderenswaardi. Maar ook omdat hij hartstikke nuchter is gebleven en niet arrogant is geworden ondanks zijn grote successen. Dat waardeer ik heel erg. Verder is het gewoon de allersympathiekste voetballer die er is. (:

    _O__O_


    "Ignite, my love. Ignite."

    Buddy schreef:
    (...) _O__O_

    You like him too? =D


    ars moriendi