• Hier worden alle berichten geplaatst
    tussen [ ] is voor offtopic



    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=119542


    Eigenaar: MissDreams
    Mede-eigenaar: pradaa

    Avatar Rollenlijst

    Belangrijke personages.
    Aang bezet door Stormcloak 2x
    Katara bezet door pradaa 3x
    Sokka bezet door pukkelxding 2x
    Zuko bezet door BleuEyesGirl 3x
    Ozai bezet door Stormcloak 2x
    Toph bezet door
    Iroh bezet door
    Azula bezet door Maitresse 2x
    Zhao bezet door
    Prinses Yue bezet door pradaa 3x
    Long Feng bezet door
    Ty-lee bezet door
    May bezet
    De Aardkoning bezet door
    Koning Bumi bezet door
    Meester Paku bezet door
    De Graaf bezet door
    Langschot bezet door
    Smellerbee bezet door
    Jet
    Bliksem-Bliksem Boemman bezet door
    Suki bezet door Vianna
    De Kolenman bezet door
    Hama bezet door

    Verzonnen.

    Luchttempel.
    Apli Ishai bezet door Bronte
    Annah bezet door BleuEyesGirl 3x

    Aarderijk.
    Ayushi bezet door pradaa 3x
    Dayleigh bezet door SuperCookie

    Waterstam.
    Izumi Mizu No On’nanoko bezet door MustacheMe 2x
    Eliada Azra bezet door Maitresse 2x
    Kumo Aoi Sora bezet door MustacheMe 2x
    Lucine Rolance bezet door MissDreams 2x

    Vuurnatie.
    Zohia Nomenza bezet door MissDreams 2x
    Layra Mayran bezet door BleuEyesGirl 3x
    Miyuki bezet door [q]pukkelxding[/b] 2x
    Rollenlijst gemaakt door PurpleSea ©.

    regels;
    -Als je niet normaal kan doen tegen andere leden of je bemoeit met hun stukjes krijg je 1 waarschuwing
    -Als je denkt dat je alles kan veranderen, datkan niet! dan met je (mede-)eigenaar zijn!
    -Niet schelden of bedreigen.
    -Als je 3 waarschuwingen hebt gehad en 1 van deze regels weer overtreed wordt je uit de RPG gezet en mag je niet meer meedoen.


    Mensen met waarschuwingen:
    -
    -

    [ bericht aangepast op 12 dec 2011 - 19:31 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 8 dec 2011 - 17:37 ]


    Life is hard and then we die

    [Ik krijg geen meldingen meer van dit topic -.-"]


    Eliada Azra



    Ik keek Toph, de vrouw die ik niet kende en Zuko aan.
    "Wel dan." Zuchtte ik. "Dan is het denk ik maar eens tijd dat ik ga."
    Ik glimlachte wat ongemakkelijk waarna ik me vervolgens omdraaide en traag weg wandelde, maar al snel bleef ik staan en draaide ik me weer om.
    "Zie ik jullie ooit nog eens?" Vroeg ik peinzend. "Het lijkt me leuk om jullie beter te leren kennen."
    Een aarzelende glimlach verscheen op mijn mond terwijl ik het drietal afwachtend aankeek.


    Azula



    Ik zat nog altijd verstopt in het duistere steegje waar geen enkele normale persoon in zou durven komen.
    Mijn lange bruine haren had ik afgedaan zodat het tot ongeveer aan mijn kin kwam en in vettige klitten langst mijn gezicht hing, het zou wel weer groeien, maar dit zou een tijdelijk goede oplossing zijn voor mijn vermomming.
    Ik droeg slonzige kleren die ik opgevuld had met stenen, zodat ik zwaarder zou zijn.
    De kleren had ik van een of andere dakloze gestolen, hij zou ze toch niet missen.
    Ook had ik me ingesmeerd met visolie, zodat iedereen zou gaan lopen van de vreselijke stank die ik met me meedroeg.
    En op mijn gezicht had ik wat roet uitgesmeerd zodat ik erg veel op een zwerver leek.
    Als dit geen goede vermomming was, wist ik het ook niet meer.




    [Dat was het laatste wat ik zei in het vorige topic]

    [ bericht aangepast op 18 nov 2011 - 5:48 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Axton
    ik kijk hen nog steeds een beetje uitdagend aan.
    "Oké, als jij het zo geleerd hebt," zeg ik netjes. Om nou onvriendelijk te gaan doen en iemand afkraken heb ik eigenlijk niet zo'n zin in op het moment. Maar een interesant gesprek of een leuk gevecht is altijd op zijn plaatst bij mij. Ik houd van vechten en kan het ook best goed. Het is mijn plan om elke soort vechttechniek te willen leren.
    "doe nog eens wat voor dan," zeg ik rustig, nog steeds tegen mijn steen zittend.

    ~ Sokka
    "Euh... Ja. Natuurlijk doe ik dat" Ik kuchte even. Ik kon natuurlijk niet afgaan bij zo iemand. Ik streek even over mijn kleding en ging toen weer in mijn krijgershouding staan.
    "Nou euh... Als wij onze vijand proberen te pakken, doen wij zoiets als dit." Ik wenkte met mijn hand dat hij moest opstaan. Toen hij was opgestaan verschoof ik met mijn gewicht op mijn achterste been. Ik pakte mijn boomerang vast. Zo snel als ik kon zwaaide ik met mijn been langs zijn hoofd, waarna ik vliegensvlug mijn boomerang gooide.


    Life is hard and then we die

    Toph
    'Vast wel,' zei ik voordat May kon antwoorden. 'Maar ik ga.' Ik maakte een stenen surfboard en ik stapte daarop. Ik ging naar een groot grasveld, waar Sokka en Axton waren. Mijn surfboard verdween in de grond en ik ging naast Axton staan.

    May
    Ik fronste. 'Ik ga de steegjes hier verkennen.' Ik liep weg, en na alle steegjes gezien te hebben, ging ik naar het gevaarlijkste en donkerste steegje. Ik toonde geen angst en liep het steegje in, waar ik de stank van visolie rook. Ik liep naar de stank toe, en ik zag de ogen van een bekende... Azula, misschien?
    'Hallo?' vroeg ik voorzichtig.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [ Kan je het de volgende keer zeggen dat jullie een topic aanmaken... En wachten met verder schrijven, want nu lopen heel veel mensen achter en ik had liever zelf een topic aangemaakt :S]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    [sorry voor de inactiviteit, ik moest een CKV filmpje filmen]
    -|Avatar Aang|-
    Het meisje dat Aang eerder die dag samen met Zuko en May had gezien hielp Aang Katara ondersteunen terwijl ze voorstelde om naar de vuurheer te gaan. 'Nee, we hebben een heler nodig, iemand die haar kan genezen. Aaargh! Ik moet echt eens leren hoe je kunt genezen met watersturen', zei Aang.

    [Ik had 't wel door hoor, je wilt gewoon naar Zuko toe nu May weg is <.< :'P]

    [ bericht aangepast op 18 nov 2011 - 11:50 ]


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Moiralee.
    'Ik weet wel iemand,' zei ik, en ik pakte mijn vlieger. 'Hou mijn benen eens vast?' Ik fronste, vloog de lucht in en voelde hoe ze hun handen om mijn enkels klemden. Ik vloog verder, naar het meisje wat nog bij Zuko en Toph stond.
    'Eliada! Hier heb je nog iemand om te helen,' riep ik en ik landde naast Eliada.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [ Uhh nee.. Zohia wil gewoon helpen ;)]

    ~Zohia Nomenza~

    Ik knikte. 'Hmpf, je weet toch wle dat helen niet voor iedereen weggelegd is. Het kan moeilijk voor je worden', zei ik en keek even om me heen. Het was stil en rustig. Sommige huizen waren al gestopt met branden.


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Eliada Azra

    "Oh, hey." Glimlachte ik. "Je hebt geluk, ik heb nog een beetje water over."
    Voor een derde keer, haalde ik mijn drankfles uit mijn mantel en liet het water weer de vorm van mijn handen aannemen.
    Vervolgens begon ik het gewonde meisje te helen.
    "Ze is ook van de waterstam." Zei ik gefascineerd. "Noordelijke of de Zuiderlijke?"



    Azula

    Het was May!
    Het deed raar om haar nog eens te zien, dus besloot ik maar om voorzichtig te zijn, je wist maar nooit.
    "Wat moet je?" Snauwde ik met krakende stem die helemaal niet op de mijne trok. "Deze plek is toch niets voor een meisje als jij."
    Ik had haar willen zeggen wie ik was, maar de kans dat ze me zou verraden was veel te groot.
    Ik vroeg me af hoe het ooit zo ver was kunnen komen dat we slecht over elkaar dachten.
    We waren immers vrienden.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    May
    Ik geloofde haar niet.. De blik in haar ogen, die een beetje oplichtten in het donker, deed me denken aan Azula.
    'Wacht, hoe heet je, wie ben je, wat doe je hier?' vroeg ik. Ik zou haar verraden als ze Azula was, maar we waren toch altijd vrienden?..


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Azula

    Ik wist dat ik de naam Aïko niet opnieuw kon gebruiken, dus verzon ik snel een nieuwe.
    "Ik ben Yuna." Zei ik wat afstandelijk, met nog steeds diezelfde kraakstem. "Ik woon hier, wat dacht je anders? Dat ik hier voor mijn plezier zit?"
    Ik zag May bedenkelijk kijken.
    "Ik ben dakloos, nu goed?"
    Ergens hoopte ik gewoon, dat als May me zou herkennen, ze me niet zou aangeven.
    Ik zag haar op een of andere manier nog steeds als vriendin, maar zou zij dat ook zo zien?


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    May
    'Ik geloof je niet... Ben jij Azula?' vroeg ik voorzichtig. Ik had mijn messen al vast, die glinsteren in het maanlicht, aangezien het heel donker was geworden door de nacht die was verschenen.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    MissDreams schreef:
    [ Kan je het de volgende keer zeggen dat jullie een topic aanmaken... En wachten met verder schrijven, want nu lopen heel veel mensen achter en ik had liever zelf een topic aangemaakt :S]
    [ Yeah ik was niet erg scherp op dat moment. Als jij nou een topic aanmaakt, gooien we daar gewoon al deze reacties in met mijn modkrachten en kun jij verder dat topic onderhouden ^^? Verwijder ik deze ]


    Life is hard and then we die

    Azula


    Ik trok een wenkbrauw op en keek May droog aan.
    Ik vroeg me af of ze me echt zou aanvallen als ze wist dat ik het was.
    "Nee." Zei ik met uitgestreken gezicht. "Wie is dat nu weer?"
    In de kraakstem die ik had opgezet, klonk wat gespeelde verbazing.
    May kwam nog wat dichter, waardoor haar messen nog harder glinsterden, maar toch had ik geen schrik van haar.
    Ik deinsde niet achteruit, maar bleef ijskoud staan, in afwachting van wat er nu zou gebeuren.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    May
    'Je liegt, dat weet ik zeker,' zei ik kil. Mijn "gewaad" sleepte over de grond toen ik dichterbij kwam. Ik wíst gewoon dat dit Azula was.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.