• Ik was vandaag ziek thuis, omdat ik rust moet nemen want ik heb mezelf teveel overwerkt de laatste tijd.. Zucht. -.- Maar nou had ik dus ongelooflijk veel pijn in mijn rug al sinds vrijdag, en toen heeft mijn lieve vriend (die masseur is) vanochtend zijn massage tafel op gezet, en me een Hotstone massage gegeven! :D Yay, ik wist niet dat zo'n massages zo fijn waren!

    Iemand van jullie die ook zo fan is van (hotstone)massages e.d? :D


    Bad decisions make good stories.

    Kaulitzcest schreef:
    (...)

    Awe, dan ben ik bang dat ik mijn vriendin maar eens moet gaan ompraten:W


    Nou, de massagetafel staat hier wel gewoon. ^^ Inclusief Hotstones. Al ben ik bang dat ik die massage niet kan geven, als ik zie wat er allemaal aan vooraf gaat, en wat je allemaal moet weten en moet doen. Zucht, ik haak af...


    Bad decisions make good stories.

    StarSparkle schreef:
    Dat zou mijn voet nu wel leuk vinden (no_chears).


    Let it come and let it be

    De fysiotherapeut doet het wel fijn hoor(:


    Food.

    Avil schreef:
    De fysiotherapeut doet het wel fijn hoor(:

    -Kijkt chagerijnig-
    De huisarts kon me naar twee dingen sturen, een fysotherapeur en de cesartherapie (non-stop workouts). Drie maal raden waar ik níét heen mocht (no_chears)


    Let it come and let it be

    Counterpoise schreef:
    (...)
    -Kijkt chagerijnig-
    De huisarts kon me naar twee dingen sturen, een fysotherapeur en de cesartherapie (non-stop workouts). Drie maal raden waar ik níét heen mocht (no_chears)


    Mijn vriend studeert ook nog voor fysiotherapeut! ;D
    Waarom mocht je daar niet heen dan?:S


    Bad decisions make good stories.

    Oooooh -smelt-
    Dat heb ik dus twee keer gehad en het was in 1 woord: goddelijk
    :9~


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Do. Want.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik hou van massage's (bloos)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    StJimmy schreef:
    Niet echt, ik hou er niet van als mensen me aanraken.
    Maar wel lief van hem.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    MadameParis schreef:
    (...)

    Mijn vriend studeert ook nog voor fysiotherapeut! ;D
    Waarom mocht je daar niet heen dan?:S

    Het is fijn, tot hij je spieren los gaat masseren, dat doet zo'n verschrikkelijk pijn.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    MadameParis schreef:
    (...)

    Mijn vriend studeert ook nog voor fysiotherapeut! ;D
    Waarom mocht je daar niet heen dan?:S

    Dat moet je aan mijn huisarts vragen, hij zei nog: 'Ik twijfel tussen Cesar en Fyso, nah doe maar Cesar.' 'Wat is Cesar?' 'Daar kijken ze naar je houding.'
    Aangekomen bij de Cesar: 'Oké, we gaan je dagelijkse work-out even doornemen.' 'Pardon?!'(no_chears)


    Let it come and let it be

    Counterpoise schreef:
    (...)
    Dat moet je aan mijn huisarts vragen, hij zei nog: 'Ik twijfel tussen Cesar en Fyso, nah doe maar Cesar.' 'Wat is Cesar?' 'Daar kijken ze naar je houding.'
    Aangekomen bij de Cesar: 'Oké, we gaan je dagelijkse work-out even doornemen.' 'Pardon?!'(no_chears)

    Lieve schat, dat doet een fyso ook. Die masseren niet alleen maar. Die masseren juist amper en als ze het doen is het meestal niet zo fijn.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Mijn vader masseert me soms uit het niets als ik aan het leren ben. Zo mijn nek een beetje..
    Maar mijn vriend zou mij wel eens een deftige massage mogen geven =D
    Dat is echt zo leuk! Met een slechte rug en nek is dat wel eens aangenaam ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    StJimmy schreef:
    (...)
    Lieve schat, dat doet een fyso ook. Die masseren niet alleen maar. Die masseren juist amper en als ze het doen is het meestal niet zo fijn.

    I did not know that zo'n meisje bij mij op school zit mij allemaal maar jaloers te maken van: 'Oh, ik krijg vanmiddag weer een massage van de fyso.' 'Shut the fuck up, ik moet een half uur lang bewegen.'
    Doet ze dat nou gewoon om mij te kloten? (no_chears)


    Let it come and let it be

    Counterpoise schreef:
    (...)
    I did not know that zo'n meisje bij mij op school zit mij allemaal maar jaloers te maken van: 'Oh, ik krijg vanmiddag weer een massage van de fyso.' 'Shut the fuck up, ik moet een half uur lang bewegen.'
    Doet ze dat nou gewoon om mij te kloten? (no_chears)

    Mijn fysio gaf anders altijd echt lekkere massages :'D 't Was geen kwelling om daar naar toe te gaan..


    "I shut my eyes in order to see.'