• Ik woon in een flat, en er woont boven ons echt een bovenbuurvrouw die je dood wil hebben >.< ze maakt echt te veel geluid en als haar kleinzoon van 13 die iets van 65 kilo weegt ook komt lijkt het al helemaal alsof er een olifant boven ons woont. Net 10 minuten geleden hoorde je haar zo hard stampen,dat was echt niet normaal. En we hebben al zovaak bij haar geklaagd dat ze te veel herrie maakt maar volgens haar kletsen we uit onze nek(ze is btw 70 jaar) dus weet iemand iets om haar terug te pakken? xD


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ehm, zelf lawaai maken ?


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Een stinkbom in de brievenbus of onder de deur door. Op nemen en verergeren en hard afspelen midden op straat. Een verborgen camera en dat aan de luchtmacht geven???

    afmaken die handel xD neenee, zoals xGORGEOUS zegt ^^


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    xGORGEOUS schreef:
    Ehm, zelf lawaai maken ?


    gaat nogal moeilijk als ik onder haar woon,ik kan wel hard muziek opzetten maar dan hebben de onderburen ook weer last van ons >.<


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    jaah ^^ naar boven lopen aan bellen wachte tot ze open doet end an zeggen : 'je stampt te hard domme taart' en dan weer weg lopen ;'] neee bad idea.




    Ga klage bij beheerder van die flat ofzo.?



    DEZEE:
    of ga elke dag ff bij er langs en klop 10 keer op de deur en ga dan weer weg en dat 3 x per dag. elke dag?(A) word ze ook gek van ;) wel kei hard bonken he? ;)

    met de bezem tegen het plafond aan porren (duivel)


    No growth of the heart is ever a waste

    Aurelia schreef:
    met de bezem tegen het plafond aan porren (duivel)

    Melden bij de beheerder o.<
    En als die er niets aan doet naar de gemeente ofzo?


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    haar aanklagen?