• Vorige week prees de Italiaanse Vogue op zijn website nog 'slavenoorringen' aan als de nieuwe trend, nu schokt het magazine opnieuw met op de cover een model met een taille van ocharme 33 centimeter omtrek, een neusring en een lippiercing.

    Het septembernummer van de Italiaanse Vogue is donker en Gothic. 'Avant-Garde' is het thema en het 40-jarige Britse model Stella Tennant brengt een ode aan Ethel Granger, de wereldrecordhoudster van de smalste taille in een corset (33 cm) en voorloopster van de piercingtrend uit de jaren vijftig.

    Vorige week moest Vogue Italië zich verontschuldigen nadat het de trendy grote ringvormige oorringen 'slavenoorringen' had genoemd. "Als de naam herinneringen oporoept aan de tradities van de gekleurde vrouwen die naar het zuiden van de VS werden gebracht tijdens de slavenhandel, is de nieuwste interpretatie ervan één van pure vrijheid", zo stond te lezen. Enkele dagen en een excuus later werd het woord 'slave' vervangen door 'ethnic'. (lb)


    dat is echt walgelijk en lelijk! waar denkt ze dat ze mee bezig is o_0

    http://www.demorgen.be/dm/nl/5176/Mode/article/detail/1311540/2011/08/30/Italiaanse-Vogue-schokt-met-taille-van-33-cm.dhtml


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Negligible schreef:
    Ik snap echt gewoon niet hoe je lichaam die vorm ook maar kan aannemen..
    Je ribben zijn toch zo wendbaar niet ;o

    Dat lukt je ook écht niet in één keer hoor, daar gaan maanden aan voorbij :'D


    Let it come and let it be

    -eeeeeeeeeew- D:


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Counterpoise schreef:
    (...)
    Dat lukt je ook écht niet in één keer hoor, daar gaan maanden aan voorbij :'D

    Ja, maar sowieso. Je kan dat toch niet doen zonder iets te breken?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    (...)
    Ja, maar sowieso. Je kan dat toch niet doen zonder iets te breken?

    Jawel, dat deden ze vele jaren terug ook al. Je corset werd steeds een stukje tè strak aangetrokken, dat deed pijn, maar zo creeërde je wel uiteindelijk het juiste resultaat.


    Let it come and let it be

    Ik snap serieus niet hoe mensen zichzelf zoiets aan kunnen doen.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Pusheen schreef:
    Ik vind corsetten en zulke victoriaanse dingen echt prachtig, maar dit is gewoon ziekelijk lelijk. o.o
    Die vrouw moet gewoon doodgaan van ademtekort, dat kan niet anders. :s


    We accept the love we think we deserve.

    Counterpoise schreef:
    (...)
    Dat lukt je ook écht niet in één keer hoor, daar gaan maanden aan voorbij :'D

    Maanden? Jaren zul je bedoelen. Ze draagt al een korset sinds haar tienerjaren.
    @Negligible
    Het kraakbeen en hot bod groeit anders. Ze zijn gewoon vergroeid. Dat kwam vroeger heel vaak voor, doordat ze kinderen te strak inbinden, of door slechte werkomstandigheden.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Kijk, dat je dunner wilt zijn maar om nou jezelf te gaan martelen en je gezondheid in gevaar te brengen, niks voor mij dan zie ik er liever een beetje mollig uit


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    Kijk, dat je dunner wilt zijn maar om nou jezelf te gaan martelen en je gezondheid in gevaar te brengen, niks voor mij dan zie ik er liever een beetje mollig uit

    Dit is dus nou niet echt anorexia, dit is het vervormen van je lichaam. Het stukjje vel tussen je bekken en ribben kun je prima strak en dun vastzetten, daar hoef je eigenlijk niet eens zo héél slank voor te zijn. Je moet enkel je botten vervormen.


    Let it come and let it be

    Applejack schreef:
    Zoiets heet nou een wespenmiddel :W

    Vindt het zelf niet mooi, maar als zij het zichzelf aan willen doen, tja.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    ziet er toch wel pijnlijk uit

    Eh... Yuk(no_chears)


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.