• Want ik heb sinds vandaag nieuwe sterkte in de glazen van mijn bril.
    Links driekwart erbij en rechts een kwart. (Totaal beide op -2.25 dpt)
    Het was echt weer een tijdje geleden dat ik nieuwe glazen heb gekregen, maar ik heb er nu gekregen, en het voelt echt super vreemd!
    Maar goed, we moeten ermee leven, zo niet, gaan we dood.

    Iemand hier ervaring mee? (nerd)

    O, en wie heeft er een bril en hoe sterk? :Y)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb geen bril of lenzen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik moest ook heel erg wennen aan mijn bril. Maar het was en is mijn eerste, dus misschien daarmee..
    Ik zit op -1.25 aan beide ogen


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik heb een perfect zicht, dus voor mij geen bril of lenzen. :]


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    -4.25 en -5. Heb lenzen + een bril en ik ben ook nog 'ns echt scheel :W Alleen is 't nog niet zo heel erg.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik heb -1.50 en -2.50.
    Maar ik draag mijn bril nooit, ben ik te koppig voor.
    Helaas zie ik nu niets als een jongen naar mij kijkt (ja, gebeurt wel eens)
    en dan zeggen mijn vriendinnen ''he, hij keek naar je!'' en dan zie ik niets.
    Maar ik wil liever niets zien, dan niet gezien worden, want die bril staat me echt niet...(nerd)

    [ bericht aangepast op 15 nov 2011 - 21:19 ]

    MissSharp schreef:
    (...)

    Aahw? Waarom?


    Ik heb soms wel al wat last om ver te kijken- voornamelijk als ik zeer moe ben; terwijl mijn vriendin, op dezelfde afstand van het bord, daar geen last van heeft.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik heb beide -4.50 (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    MyMind schreef:
    Ik heb -1.50 en -2.50.
    Maar ik draag mijn bril nooit, ben ik te koppig voor.
    Helaas zie ik nu niets als een jongen naar mij kijkt (ja, gebeurt wel eens(Y))
    en dan zeggen mijn vriendinnen ''he, hij keek naar je!'' en dan zie ik niets.
    Maar ik wil liever niets zien, dan niet gezien worden, want die bril staat me echt niet...(nerd)

    Dat had ik in het begin ook, maar je kunt het beter wel doen. Ten eerste is er echt niets aan een bril. Je bent het snel genoeg gewend en je omgeving ook. Ik vind dat veel mensen er best knap mee zijn (: Ten tweede is het, zoals je al zei, heel vervelend als je iets niet ziet. Ik herkende mensen ook gewoon heel vaak niet en vraag me nog steeds af of ik soms iemand beledigd heb door dat persoon straal voorbij te lopen in plaats van dag te zeggen.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    + 0.75 aan rechts, + 0.50 aan links, maar ik draag geen bril (:


    Destroy what destroys you.

    Ik zit rond -3 bij beide ogen denk ik, ik vergeet die waarden altijd.
    En inderdaad, nieuwe glazen zijn altijd wennen. Ik duizel altijd een paar minuten als ik mijn nieuwe glazen heb (krul)


    Never run out of reasons to smile...

    Brilloos hierzo. :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik heb geen bril (:


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    ik heb aan de linkerkant -0.25 en prisma's


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    -2 en -3.


    We accept the love we think we deserve.

    Mijn rechter oog is slecht, maar omdat mijn linker nog goed is en met bijde kanten gewoon goed kijk hoef ik geen bril :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor