• Want ik heb sinds vandaag nieuwe sterkte in de glazen van mijn bril.
    Links driekwart erbij en rechts een kwart. (Totaal beide op -2.25 dpt)
    Het was echt weer een tijdje geleden dat ik nieuwe glazen heb gekregen, maar ik heb er nu gekregen, en het voelt echt super vreemd!
    Maar goed, we moeten ermee leven, zo niet, gaan we dood.

    Iemand hier ervaring mee? (nerd)

    O, en wie heeft er een bril en hoe sterk? :Y)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb -1 aan de ene kant en -1,5 aan de andere kant maar ik weet nog steeds niet welk oog dus -1,5 is maar zolang ik geen lenzen draag is dat volgens mij ook niet echt erg maar mijn ogen waren ook slechter geworden


    Physics is awesome

    ~Gaat topic uit omdat ze geen bril draagt~

    Ik had op mijn 9ste -2 aan allebei ogen, en nu ben ik 10 en ik heb links -4,25 en rechts -3,75 D:.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik heb vandaag mijn bril opgehaald, gelukkig alleen voor auto rijden haha!
    Maar als ik er gewoon 1 zou moeten zou ik ook niet erg vinden

    ene ook -25 en andere -1,25 ofso 8D
    maar ik draag lenzen :P

    [ bericht aangepast op 16 nov 2011 - 16:19 ]


    I solemny swear i am up to no good

    een vriendin van mij heeft -6 ik schrok me dood toen ik dat hoorde, dat is echt erg, zonder bril ziet ze echt niks


    start everyday with a new hope leave bad memories behind and have faith for a better tomorrow

    Nothing wrong with my eyes (:
    Maar mijn zusje zit inmiddels op -9 geloof ik. En mijn ouders hebben ook beide slechte ogen, haha.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik zit aan beide ogen rond de -6.5 ofzo.
    Haha aan mijn nieuwe bril moest ik toch wel erg wennen ja, maar dat komt omdat ik drie dagen helemaal zonder bril hem moeten lopen omdat die ineens kapot was en een nieuwe bril niet op 1 dag gemaakt is.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik heb dat één keer voor gehad, dat ik echt pijn aan mijn ogen kreeg van mijn nieuwe glazen ^^ Nu heb ik aan elk hoog -3.25 (lekker veel) gelukkig heb ik ook lenzen voor als ik mijn bril eens niet wil op zetten ^^


    Live life limitless.

    Ik heb aan bijde kanten rond de -5, weet het niet precies. In iedergeval, met bril dan. Mijn lenzen zijn -1,5 en -3 of zo. :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    -2,25


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik heb -4,5 aan mijn linkeroog en -5,5 aan mijn andere oog. Ik hoop dat het niet nog slechter wordt, ik begon met -3.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik heb aan beide ogen -1,75. Van het weekend ga ik opnieuw meten en een nieuwe bril nemen. :3


    To love is to destroy.

    Ik snap helemaal niets van al die cijfertjes, mijn ogen zijn in orde, gelukkig. Alhoewel een bril mischien wel leuk zou zijn, zo'n nerdbril. :3


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Casual schreef:
    Ik snap helemaal niets van al die cijfertjes, mijn ogen zijn in orde, gelukkig. Alhoewel een bril mischien wel leuk zou zijn, zo'n nerdbril. :3

    Ik heb een nerdbril.
    Die cijfertjes staan voor hoe slecht je kunt zien.
    -2,15 bijvoorbeeld: - staat voor bijziendheid, dat betekent dat je slecht in de verte kunt zien, en dan hoe slecht.
    En +2,15 bv: + staat voor verziendheid, dat betekent dat je in de verte goed kunt zien, maar dichtbij slecht.


    Where there is a sea there are pirates...