• Want ik heb hier een fruitsalade en ik heb het idee dat mijn mango niet helemaal in orde is. Eerst dat ik dat het een gemuteerde meloenappel was, maar toen las ik op de verpakking dat het waarschijnlijk mango moest zijn.

    Hij smaakt zuur en naar wortels.

    Hmm.... Curious.

    Volgens mij zijn mango's niet echt zuur, ik vind altijd dat hij de tong prikkelt.


    Your make-up is terrible

    Hmmmm dat kan ook nog, dat ik het verschil niet zo goed merk.

    Ik heb geen idee haha ik eet nooit mangooooo. :o

    Mango smaakt naar mango.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Cup schreef:
    Mango smaakt naar mango.



    Dus dat.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2011 - 23:22 ]

    Volgens mij hoort het naar Mango te smaken.
    Ik heb dat wel eens op.. volgens mij hoort dat niet zuur te wezen o-O


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Het smaakt naar- mango. Nee, moet het niet eerder zoet zijn maar wel een prikkeling geven aan de tong?
    Lang geleden dat ik het nog heb gegeten.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Heb je er ook aan geroken? Ik bedoe, meestal ruik je ook wel of iets nog goed is of juist niet. Weet je dat je trouwens dat de smaak van je eten voor een groot deel word bepaald door je neus? En dus eigenlijk het eten vaak beoordeeld zonder dat je het door hebt?


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    Heb je er ook aan geroken? Ik bedoe, meestal ruik je ook wel of iets nog goed is of juist niet. Weet je dat je trouwens dat de smaak van je eten voor een groot deel word bepaald door je neus? En dus eigenlijk het eten vaak beoordeeld zonder dat je het door hebt?



    Je hebt je neus nodig om te proeven (:
    Kan je niet ruiken dan kan je ook niet proeven


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Volgens mij klopt dat wel, wat je beschrijft


    Life is hard and then we die

    Wal die nog heel hard? Dan was die misschien nog niet rijp. Heb ik ook al eens voorgehad. x)
    En anders misschien te oud.
    Want een normale smaakt zoet.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik eet nooit mango's (bloos)


    26 - 02 - '16

    ben je al vergiftigd?

    Eh, zoet en ... exotisch. Dat is de enige manier waarop ik het kan beschrijven :Y)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Postcards schreef:
    Eh, zoet en ... exotisch. Dat is de enige manier waarop ik het kan beschrijven :Y)


    JA, die vind ik het best :D