• Ik ben altijd heel goed in advies geven aan anderen, problemen oplossen tussen mensen en relatie therapeut zijn.
    Behalve als ik het zelf nodig heb. Dan ben ik opeens niet meer de wegwijzer, maar de verdwaalde.
    Waarom toch?


    #WWED - What Would Emma Do?

    Herkenbaar. ;)


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    So true... Al is het wel het proberen waard om adviezen voor jezelf op te schrijven. ;)


    You are beautiful, you are love.

    Ik weet wel wat ik moet doen, maar ik kan het niet(cat)

    Maar, ja, ik ken je gevoel wel :')


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Volgens is dat menselijk. Je ziet het misschien zelf dan niet zo helder als je het normaal ziet. Je kan niet als 'buitenstaander' denken.

    Ik herken het trouwens ook hoor. Ik kan heel makkelijk mijn mening geven, maar als ik dan iets moet kiezen voor mezelf, lukt dat vaak heel moeilijk...


    Deep inside, I've never felt alive

    Het kan schelen je problemen op te schrijven. Als je het leest op papier kun je het makkelijker zien als de situatie van een ander. Bedenk dat wat voor advies de de persoon met die problemen zou geven. Misschien werkt dat!


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Aurorae schreef:
    Ik weet wel wat ik moet doen, maar ik kan het niet(cat)

    Maar, ja, ik ken je gevoel wel :')


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Het is zo simpel om dingen te zeggen. Het is moeilijker om ze ook uit te voeren.


    quidquid excusatio prandium pro

    xMythology schreef:
    Herkenbaar. ;)


    Food.

    Heb ik soms ook last van. Soulmates. [;


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Altijd.
    Ik erger me er ook wel eens aan dat mensen mij met van alles vragen hoe het moet, terwijl ik er zelf ook uitgekomen ben, dus waarom zouden zij dat niet kunnen?
    Maar daar kan ik natuurlijk niet zomaar boos om worden. :')

    Mordin schreef:
    Het is zo simpel om dingen te zeggen. Het is moeilijker om ze ook uit te voeren.


    26 - 02 - '16